Anwar allies :>

Anwar allies :>

Tuesday 12 July 2016

Nga Kor Ming bangsa CINA BANGSAT DAP berhati Yahudi !

Tindakan ahli Parlimen DAP Taiping, Nga Kor Ming memuat naik di laman Facebook beliau, sebuah lukisan karikatur pemberian duit raya pada sambutan Aidilfitri ibarat menghina umat Islam. Tulisan yang menunjukkan kanak-kanak Islam meminta duit yang dipanggil DEDAK dan tidak mahukan duit raya ataupun derma! Tajuk pada lukisan tersebut, HANYA DI MALAYSIA DI BAWAH UMNO, SELAMAT HARI RAYA !

Kurang ajar dan biadap ! Cina laknat DAP sudah mula mempolitikkan pemberian duit raya yang telah menjadi amalan mulia yang berupa sedekah. Kalau tidak faham amalan umat Islam, jangan memandai mengubah kepada isu politik yang jelas BERBAUR HASUTAN ! Macam ni perangai seorang WAKIL RAKYAT yang begitu rasis ! Laporan polis sudah pun dibuat oleh sebuah NGO di Pulau Pinang mengenai tindakan Nga.

Si BANGSAT NGA KOR MING mula risau dan page yang mempunyai 450 ribu like telahpun diarahkan dipadamkan dari facebook. Nga juga menidakkan itu bukan pagenya dan hanya menyalahkan penyokong DAP nya yang telah membuat page tersebut !

Sebelum ini pun Nga telah banyak memuat naik pelbagai isu yang mencetuskan kemarahan terutama kepada orang Melayu. Seperti setan bertopengkan manusia! Suka mencetus huru hara di antara Melayu dan Cina khususnya!

Beginilah cara pemimpin DAP menggunakan alam maya sebagai medium menyampaikan maklumat atau sebaran yang berunsur rasis dan hasutan! Tokong-tokong Lim tidak akan mengambil tindakan terhadap puak mereka yang bermulut celupar malah tokong sendiri pun bertindak sama! 


Kepada Melayu DAP dan sekutu-sekutu yang sewaktu dengannya, sedarlah diri kamu hanya boneka mainan Cina DAP BANGSAT dan lihat cara permainan mereka merendahkan maruah orang Melayu dan amalan umat Islam diperlekehkan tapi kamu semua berdiam diri ! Lama kelamaan mereka cuba ubah ajaran Islam kita !

Lu Pk La Sendirik !

No comments:

Post a Comment