Anwar allies :>

Anwar allies :>

Wednesday, 26 June 2013

PANAS!!!!!!PESERTA HIMPUNAN 622 REMPUH POLIS DAPAT ARAHAN DARIPADA SMM DAN SAMM


SALAM 1 MALAYSIA

Perhimpunan haram Blackout 505 Suara Rakyat Suara Keramat 622 sudah melabuhkan tirai dengan siri kegagalan yang jelas dapat dilihat dari segi kehadiran serta impaknya yang semakin merosot dan tiada sambutan yang menggalakan manakala yang hadir pun hanya la ponyokong2 serta ahli2 parti yang dipaksa untuk hadir campur dengan 'beruk-beruk' yang kononnya memperjuangan hak rakyat...hahaha...dan yang pling menyedihkan mereka apabila MP2 kesayangan yang dijulang setiap kli perhimpunan sudah mengangkat sumpah sebagai ahli Parlimen diketua oleh sesumpah NUAR ALJUBURI...
 

Seperti artikel MAT PK sebelum nie  <<KLIK SINI>> ade cerita pasal 2 ekor kumpulan nie yang tk sependapat dan selalu hijack meng hijack satu sama lain...hahaha...last2 bau berakai kepala ko CHEGUBARD kena sabotaj dengan pemimpin Pakatan Haram terutamanya sesumpah NUAR tu...tpi tkpe la MAT PK paham klo korg tk panggil2 mangkuk2 nie korg nye program tkde sambutan plak kan..so dripada tkde baik ade yer tak gitu...hahaha....Kesian..kesian....korg berpanas, makan asap jerebu, berguling2 atas jalan, terkinje-kinje macam beruk...last2 korg masuk lokap MP2 kesanyangan korang kenyang, duk aircond tido atas tilan ngan anak bini....hahaha...stu jer MAT PK nk bghtu kat korg..korang mmg BODO PIANG..

MAT PK tulis artikel nie bukan nk cite pasal kebodohan korang jer..MAT PK nk kongsi sikit cerita rakan2 korg yg mase meroyan dekat parlimen ritu....info yang MT PK dapat bgtahu yang rempuhan kat parlimen tu diarahkan oleh mangkuk SAFWANG ANANG dari mahasewel lepas tu disokong plak dari puak bacul SAMM...punca rempuhan tu sbb dh tak tahan dengan cara deplomasi dan diganti dengan cara keganasan..hahaha..lawak betul korg nie ade pun bape kerat nak rempuh polis yang ade dkt 400-500 org..tk ke keje bodo namenye....lepas tu dh silap sendiri mula la nak salahkan konon2 ade SB yang wat peovokasi...nie skrip boleh hafal dah dari puak2 yang bebal mcm korg...hahaha...



bile kena tangkap mula la merayu kat loyar suh bantu...last2 kene sound tepek ngan Loyar....spe suruh korang pegi merusuh dah la tkde persiapan, takde loyar, takde pemerhati langsung takde perancangan strategik meng hentam jer ikut nafsu..rundingan masih dijalankan untuk dorg anta wakil bg memo kat MP KHALID SAMAD...tpi mangkuk SMM ngan SAMM gi rempuh abih spoil sumer...hahaha...tu la MAT PK dah bgthu dorg nie bukan nye nak demontrasi secara aman mesti ade jugak la sekor dua 'beruk' yang tak reti nak jaga tingkah laku..lps tu yang len mula la ikut....(info2 nie  MAT PK dapat dri org dalam..kesahihan telah dibuktikan)

sekarng nie geng PR ngan geng SMM+NGO ngah beperang kat dalam FB org nie kutuk org tu lpas tu org tu kutuk org nie..hahaha..kan nampak sagt korg tu dah berpecah belah...SAMM yang diketuai CHEGUBARD tu nak populer jer lebih..konon2 tnjuk pndai nk kontrol PR...MAT PK rase mungkin ade unsur2 sabotaj yang cuba CHEGUBARD nie nak buat...yela dulu kan mase dier jadi calon kat Sungai Acheh dier kene sabotaj..nie kire nak balas dendam la..hahaha..tpi tk berhasil sbb kebodohan diri sendiri...tgok la kat bawah nie..masing2 duk perli...MT PK kt sini hanya memerhati melihat dengan kegembiraan hahaha.....LU PIKIR LA SENDIRI!!!!!!


p/s
Kepada penyokong2 UMB kita amik peluang diatas kebodohan mereka ini untuk kita jadikan semangat untuk kita untuk terus berjuang membantu kerajaan dengan sedaya upaya bagi menguatkan parti dari anasir yang cuba untuk mnghuru-harakan negara...

AYUH BANGKIT KAWAN-KAWAN SEBANGSA KITA PERTAHANKAN MARUAH BANGSA KITA DARIPADA DIJUAL OLEH PUAK-PUAK YANG MAHU MENGHURU-HARAKAN NEGARA KITA YANG TERCINTA!!!!!
BERJUANG LAH KITA DEMI BANGSA AGAMA DAN NEGARA....











Friday, 21 June 2013

PENDEDAHAN GERAKAN MELAMPAU PUAK GABUNGAN SUARA RAKYAT 505 UNTUK KL622

SALAM 1 MALAYSIA !

Satu perkatan yang boleh MAT PK maklum di sini,  Suara Rakyat 505 adalah kumpulan pelampau sial lahanat di negara ini ! Senang cerita cilaka kat Malaysia ! Kurang ajar,  konon perhimpunan aman tapi kamu sengaja mahu menghasut rakyat untuk turun ke jalan raya ! jangan ingat pergerakan korang kami tak tahu. Baik dari kumpulan berpuak-puak kamu dalam Gabungan Suara Rakyat 505 (kepala mangkuk: Chegubard) dan kumpulan Blackout 505 (kepala mangkuk Rafizi @ BISEX MUDA /  Datuk Seri Mangkuk Tingkat Anwar @ BISEX TUA NAK MAMPUS TK SEDAR DIRI).   Dua kumpulan mangkuk ni memang berpuak antara satu sama lain.  Yang satu tak nak program kene hijack (Suara Rakyat 505) yang satu meroyan nak jadi Perdana Menteri Malaysia !

JANGAN KAMU-KAMU SEMUA INGAT KAMI TIDAK TAHU TEMBELANG KAMU ! Jangan kamu ingat dalam kumpulan kamu itu sendiri adalah penyokong-penyokong taksubmu ! Kami di sini akan tentang dan bogelkan tembelang kamu-kamu sekelian.  Di sini MAT PK dedahkan lampiran yang diambil oleh orang-orang kamu sendiri yang terdiri dari orang-orang MELAYU !!! yang berada di dalam kumpulan kamu sendiri ! Sila lihat sendiri saudara-saudara pembaca sekalian,  sumber yang menyampaikan maklumat ini amat terkejut kerana mereka sendiri sedar diri mereka telah lama hanyut dalam kumpulan Suara Rakyat 505 ! MAT PK trima kasih dengan nama Allah kepada individu yang menyampaikan maklumat ini.

JANGAN KAMU INGAT DIKALANGAN KAMU ADALAH PENYOKONG KAMU !                MEREKA KINI MULA SEDAR !


INI ADALAH BUDAYA BARAT,  TIDAK SEDARKAH KAMU, 
KAMU SENDIRI MAHU MENGGULINGKAN KERAJAAN DENGAN CARA KEKERASAN



INI ADALAH NEGARA MALAYSIA,  JANGAN KAMU BAWA BUDAYA LUAR BANGSAT KE NEGARA INI ! KAMU ADALAH MANUSIA YANG TIDAK TAHU KENANG ASAL USUL MU !


JIJIK PERMAINAN KAMU NI KUMPULAN SUARA RAYAT 505, BERASA DIRI SEBAGAI PEMBEBAS DEMOKRASI,TAPI KAMU LEBIH TERUK DARI ANJING.

APA BUDAYA YANG KAMU PERJUANGKAN INI, JAUH TERSASAR DARI DEMOKRASI,
KAMU LEBIH MAHU MENGHANCURKAN NEGARA INI!


ORANG-ORANG SEPERTI KAMU INI ADALAH MANUSIA SEHINA-HINA DI NEGARA INI.  KAMU BUKAN MAHU SELAMATKAN MALAYSIA,  KAMU MAHU MENGHURUHARAKAN NEGARA INI


Jelas saudara sekalian,  kumpulan ini adalah perosak dan pencentus huru hara kepada negara ini,  di sini MAT PK sebutkan nama-nama penggerak kumpulan ini yang melampau dan mahu menimbulkan kacau bilau di negara ini. Antara pelakon-pelakon bangsat terdiri daripada :-

MAT SABU (bekas mangkuk kene tangkap basah dahulu)

EDY NOR REDZUAN (Pengarah Kepala bapak propaganda SAMM merangkap mastermind)

TIAN CHUA (CINA mangkuk kaki provoke / putar belit sial kat Malaysia)

CHEGUBARD (BADRUL HISHAM SHAHARIN) - (Mangkuk ayun kejar glamer selepas kalah kat Sungai Aceh Penang,  sbb kalah kene tikam dengan PAS sendiri )

ISHAM RAIS (ini memang mangkuk ayun nak mampus)

ADAM ADLI (orang muda AKA suka main mesej dengan Datuk Seri Mangkuk Tingkat Anwar Ibrahim)

ARUL CHELVAN (Ni mamat PSM yang kalah pada pru lepas,  sebab kene tikam dengan PAS dan PKR - ada anasir komunis dalam parti,  mahu popular kan parti dengan konsep sosialis !)

ONG KAR JIN (Ini mamat dari REFSA ! REFSA ni dulu penggerak awal yang bentukan BERSIH - antara penggerak utama dalam kumpulan mangkuk Suara Rakyat 505 )

Jangan ingat MAT PK akan diam,  kami cabar sesiapa sahaja diluar sana untuk buat kami diam, silakan Pasukan Gerak Saraf PAS,  silakan SGP Cybertroper Pakatan dan silakan mangkuk-mangkuk yang sewaktu denganya.  Mari masuk gelanggang,  tapi ingat MAT PK akan gerakan orang-orang MAT PK dalam kumpulan kamu sendiri.  Orang-orang ini adalah orang MELAYU yang sedar kamu jauh tersesat jahanam.  Pada nama-nama di atas,  kamu-kamu semua dalam list kami,  dan jangan ingat kami akan berdiam diri.

Pada rakyat Malaysia,  khususnya orang MELAYU,  sedarlah anda sedang dihanyutkan oleh kumpulan-kumpulan ini.  Kumpulan ini lebih mahu menghancurkan negara ini dari menjaganya.  Orang MELAYU perlu bangkit dan fikir semasak-masaknya mereka di atas ini adalah orang yang menggerakkan negara ke arah kehancuran.  Dengan nama Allah,  MAT PK bersumpah,  kamu akan tumbang juga akhirnya.  MAT PK akan cuba sedaya upaya dengan kudrat yang ada membongkar perilaku jijik kamu menipu rakyat dan orang MELAYU khususnya !  JANGAN INGAT KAMI AKAN DIAM ! sebaliknya kini kami akan serang kamu satu persatu !. 

Tolak perjuangan Suara Rakyat 505 dan kepada orang-orang yang bersependapat dengan MAT PK,  sebarkanlah maklumat pendedahan ini kepada sesiapa sahaja.  Moga-moga insyallah mereka akan berfikir sebelum melakukan perkara yang memudaratkan diri mereka sendiri.

ORANG-ORANG MELAYU BANGKIT DAN BERSATULAH,  JANGANLAH ANDA JADI BANGSA YANG MUDAH DIPERMAINKAN OLEH SESETENGAH KUMPULAN YANG JAUH TERPESONG !  

Thursday, 6 June 2013

HOT!!!!SIAPA DISEBALIK PENYELIDIKAN & GERAK SARAF (PGS)

SALAM 1 MALAYSIA...

Setelah lama berehat disebabkan urusan kerja dan mencari maklumat MAT PK bersedia untuk membuat  pendedahan pasal PGS nie seperti yang MAT PK penah janjikan dulu..JANJI DITEPATI bukan macam Pakatan Haram Janji Kosong habuk pun takdak....so kepada penyokong2 Pakatan haram yang menunggu pendedahan MAT PK nie sila2 la membaca yer..jngan kata MAT PK wat cerita plak nie semua dapat dri sumber2 yag sohih...kepada berok2 cybertropper pakatan haprak jgn nak petikaikan yer terima dengan hati yang tenang..hahaha....klu korg rase tk yakin lgi pgi la tnya sendiri korg nye pemimpin bongok korg, tgok dorg nk ckp per..

PGS adalah merupakan satu organisasi yang ditubuhkan dibawah seliaan jabatan pilihanraya negeri PAS SELANGOR dan misi utama PGS ni adalah untuk mengubah, mempengaruhi minda, emosi, pandangan dan tingkahlaku pengundi kepada memberikan undian kepada PAS (Pakatan Rakyat) sebelum PRU13. Manakala visi PGS ialah membantu PAS Selangor khususnya dan PR amnya mengambil alih tampuk pemerintahan UMNO/BN berpaksikan polisi PAS yang sedia ada..tidak mustahil la disebabkan gerak kerja PGS nie PAS boleh menang banyak kerusi di SELANGOR....

Carta Organisasi PGS Selangor
klu korg nak tahu salah satu objektif penubuhan PGS ni adalah untuk MEWUJUDKAN RANGKAIAN PERISIKAN di SEMUA KAWASAN di seluruh Malaysia..tpi setakat nie dorg hanya begerak di Selangor yang diketuai oleh seorang pengarah yang digelar sebagai "ABU"...

MONDUS OPERANDI PGS...
  1. dorg ni akan kenalpasti lepas tu mendekati, mendampingi, memahami dan mengusai serta mempengaruhi pemikiran, tindakan dan tingkahlaku golongan yang berpengaruh dikenali sebagai (tawan 7 tok)..
  2. dorg jugak akan menjadikan 'kedai kopi' sebagai tempat untuk bertemu pengundi, mencari sumber maklumat, menilai pandangan dan tahap pemikiran pengundi, penyebarkan 'dakwah', menyebarkan maklumat dan sebagainya..
  3. dorg jugak akan mengenalpasti direktori/organisasi pihak musuh dari segi jawatan, alamat, no tel, kenderaan, pekerjaan, keluarga, kumpulan, sokongan ahli dan lain2 yang berkaitan selain mengenalpasti pimpinan yang berpotensi untuk menjadi calon. segala maklumat akan direkodkan dan dianalisis..
  4. dorg juga akan memantau, meninjau, mendekati aktivit pihak musuh samada aktiviti dalaman pada peringkat cawangan dan bahagian dengan melakukan penyusupan dalam aktiviti luaran yang melibatkan pengundi, mengumpulkan dokumen berkaitan..
gambar kat bawah nie merupakan dokumen asal yang di snap oleh agen MAT PK kat dalam PAS yang mana ia merupakan salah satu MO mereka untuk menakut-nakutkan rakyat pada PRU13 yang lepas..

Strategi yang dilakukan oleh group PGS untuk mengugut rakyat
itu serba sedikit modus operandi utama yang dijalankan oleh PGS... menurut sumber dalaman MAT PK, PGS masa PRU13 yang lepas telah menubuhkan satu bilik gerakan dikenali sebagai KELAB MEDAN dimana semua maklumat perisikan yang diperolehi akan disalurkan dekat sana...ape yang diberitahu oleh sumber MAT PK kelab medan tu diambil sempena KG MEDAN dijadikan tuan rumah untuk operasi PGS..hahaha...dorg igt dorg je ker boleh masuk dan menyelusup dalam bilik gerakan UMNO,,pirahhh mabuk...puiiii.....dah la ritu seorang ahli dri PGS kantoi masuk bilik gerakan BN...ko igt org BN bodo2 ker tk kenai anggota sendiri....

masa PRU13 juga PGS ade perancangan nak wat operasi Pengundi Hantu..konon2 dorg nie akan hantar beberapa org PGS dengan bas, teksi ngan van semua bagai la dekat airpot untuk buat pemantau kot2 ade pegundi hantu masuk malaysia...yang peliknya asal PGS siap bawak bas teksi sume klu nk pantau, pantau jer la tak perlu la kot bas teksi sume..mesti ade niat jahat lain yg cuba dorg buat....Maklumat penuh MAT PK tak dapat sebab katenye operasi tu dibatalkan sebab plan dorg dh bocor..bocor bkn sbb org luar tpi org dalam PGS sendiri yang bocorkan yang tak tahan tu level pengarah plak tu..hahaha...bebal betul dlam pasukan sendiri pun tk boleh nak koordinat...

Tp MAT PK tk rase dorg batalkan sebab peralatan sumer dorg dh beli bajet pun dh buat...lepas di selidik mmg dorg jalankan jugak operasi tu....rupanya2 dorg nie wat keje sebarkan fitnah..segala ape yang dorg rasekan dorg boleh manipulasi dorg akan buat...keje dorg nie la yang sebarkan kate ade pengundi hantu dekat airpot amik gmbr bangla, amik gambar bas yang kononya bawak pengundi hantu..lepas tu wat rakaman la sebar kt facebook youtube..itu sumer pembohngan daripada group PGS nie yang sengaja nak menghuru-harakan negara masa PRU13...dulu mungkin la org boleh pecaya tpi tk semua la pecaya..tpi lepas pendedahan daripada MAT PK nie jgan harap la ade org nak pecaya...semua pembohongan group PGS dah didedahkan....

group PGS jgn fikir korg kebal dan tkde org tahu ape yang korg semua buat....serahsia2 korg akhirnya terbongkar jugak tembelang krg..sebelum nak menyelinap masuk dalam group UMNO..korg check dulu ahli2 korang jgn fikir bila korang dah paksa ahli2 korang BAIH dorg akan taat setia pada korg...ape yg salah tetap salah..kebenaran harus ditegakkan...

ok sampai disini je la pendedahan yang MAT PK sempat buat....MAT PK rase pendedahan nie pun dah buat puak2 dari PAS macam kera kena belacan...hahaha..padan muke korg duk cabar sangat MAT PK..nah sekarang rasakan penangan daripada MAT PK...siapa yang makan cili dia yang terasa pedasnya....LU PIKIR LA SENDIRI!!!!!!!!!!!!

kepada UBN amik noted pasal nie ke...PGS nie tiap2 kali PRU dorg akan aktif...diharap PRU14 nanti anasir PGS nie tk msuk dalam UBN seperti mana PRU13 yang lepas....

p/s

pendedahan pasal SGP cybertroper akan didedahkan jika ada yang cuba untuk mencabar MAT PK...cube2 la sape yang berani cabar..DIPERSILAKAN...

-Berjuang Demi Bangsa Agama dan Negara-