Anwar allies :>

Anwar allies :>

Wednesday 22 May 2013

Dua kumpulan lehanat - Blackout 505 dan Suara Rakyat 505. Sapa mau jadi lagi Hero?





SALAM 1 MALAYSIA....

MAT PK kene hold dulu pendedahan,  ada tugas berat yang perlu dibuat iaitu tentang Perhimpuanan Suara Rakyat 505.  Apa rasionalnya tentang perhimpunan ini.  Saudara pembaca juga dengar tentang Perhimpunan Suara Rakyat Suara Keramat aka program Blackout 505 lehanat !)  bukan,  nampak seakan selari perjuangannya,  tapi adakah ianya sama?  MAT PK try keep cool kali ni. Insyallah.

Hati-hati saudara dalam menyokong perjuangan.  Ramai yang bersorak tapi tahukah apa yang diperjuangkan.  Kita pergi dahulu kepada Suara Rakyat 505.  Ganas bunyinya kononnya suara majoriti rakyat menentang keputusan pilihanraya umum yang lepas.  Siapa dibelakangnya saudara?   Gabungan ini baru sahaja ditubuhkan.  Badrul Hisham Shaharin adalah kepalanya,  orangnya perjuangkan keadilan,  tapi tewas di pilihanraya di Sungai Aceh disebabkan sabotaj oleh calon dan pemimpin Pas sendiri.  Hah itu baru pengenalannya.

Sapa pulak kepala program Blackout 505,  tak lain tak bukan pelakon video sex yang sensasi iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim (sampai arini  mampus tk ngaku dan takut bersumpah! @ lehanat besar penipu kt malaysia).  Mangkuk ni mengatakan pilihanraya lepas adalah pilihanraya yang telah banyak berlaku penipuan dan mengatakan Pakatan Rakyat telah memenangi pilihanraya tersebut.  Tapi benarkah?  atau bukankah kerana terlalu malu atas tindakan beliau sendiri yang terlalu yakin untuk menang dalam pilihanraya lepas !  Bukankah saudara Anwar mangkuk telah canangkan kepada semua dan telah mengikat semua kepimpinan PKR dengan bon 5 juta (rujuk artikel blog terdahulu) untuk tidak keluar parti dan menyokong Anwar sebagai Perdana Menteri Malaysia. Tak cukup dengan itu,  diikatnya pemimpin Pas dan Dap untuk terus menyokong beliau sebagai Perdana Menteri Malaysia (rujuk artikel blog terdahulu).  Angkuh sungguh Anwar Ibrahim,  tapi takdir bukan ditanganmu,  kamu merancang Allah S.W.T yang tentukan !

JADI PERSOALANNYA,  wajarkah rakyat sokong? Tapi nak sokong mana satu ni ! MAT PK citer dulu mangkuk ayun Chegubard.  Ini kepala gabungan Suara Rakyat 505 lehanat.  Apa yang diperjuangkan ialah minta group bos-bos SPR meletak jawatan dan digantikan dengan badan yang bebas. Kedua mendesak supaya diadakan pilihanraya semula dikawasan-kawasan yang dinyatakan ada penipuan seperti yang dinyatakan oleh Pakatan Rakyat. Ketiga,  Suara Rakyat 505 ni juga sokong pembebasan Adam Adli si tongong (taste Datuk Seri Anwar Ibrahim !)   Ada 54 NGO dalam group ni. MAT PK dengar REFSA sial nak join juga. Untuk pengetahuan,  REFSA (Research For Social Advancement) adalah badan mangkuk ayun @ lehanat yang tubuhkan BERSIH dahulu.  Senarai penuh lehanat sial kumpulan Gabungan Suara Rakyat 505 ialah seperti berikut :-

1. Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)
2. Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM)
3. Tindak Malaysia
4. Suara Rakyat Malaysia (SUARAM)
5. Parti Sosialis Malaysia (PSM)
6. Parti Rakyat Malaysia (PRM)
7. Gabungan Menuntut Royalti ®
8. Asalkan Bukan Umno (ABU)
9. Gerakan Mansuhkan ISA (GMI)
10. Jaringan Rakyat Tertindas (JERIT)
11. Gabungan Tanah Rakyat (TANAH)
12. Kill The Bill
13. Malaysian For Beng Hock
14. Mama Bersih
15. Kelab Bangsar Utama
16. Radio Bangsar Utama (RABU)
17. Mahasiswa Keadilan Malaysia
18. Kumpulan Aktivis Mahasiswa Indipenden (KAMI)
19. Malaysia Youth and Students Democratic Movement (DEMA)
20. Indipendent Student Front (INSTEF)
21. University Malaya Association Of New Youth (UMANY)
22. Kuala Lumpur & Selangor Chinese Assembly Hall (KLSCAH)
23. Gabungan NGO Pengerang
24. Angkatan Pembebasan Bangsa (APB)
25. Gabungan Mahasiswa Islam seMalaysia (GAMIS)

26. Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independent (KAMI)

27. Pro-Mahasiswa Nasional Aksi Mahasiswa Peduli (AKSI)

28. Pertubuhan Kemajuan dan Kebajikan Rakyat Selangor (Pro-Rakyat)

29. Angkatan Rakyat Muda (ARM)

30. Saya Anak Bangsa Malaysia (SABM)

31. Unit Ehsan Malaysia
32. Anwar Ibrahim Club (AIC)
33. Agent of Change (AoC)
34. Revolusi Anak Muda Malaysia (RAMM)
35. Kami Anak Muda Menenatang Umno (K.A.M.U)
36. Gagasan Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu (MAMPAT)
37. Pertubuhan Kebajikan Rakyat Perlis (PKR Perlis)

38. Kumpulan Aktivis Media Independent (KAMI)
39. Gabungan NGO Kelantan
40. Solidariti Anak Bachok Daratkan Minyak (CABAR)

41. Majlis Permuafakatan Kampung Warisan KL/Selangor (MUAFAKAT)

42. Gabungan Profesional Menuntut Royalti, Hak Pendaratan Minyak dan Gas Ke Kelantan (ROYALTI)
43. Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu (MAMPAT)
44. Gabungan Menuntut Royalti Terengganu (R Terengganu)
45. Selamatkan Teluk Rubiah
46. Selamatkan Pantai Port Dickson
47. Selamatkan Pasar Payang
48. Jaringan Sepadu Rakyat Malaysia (SEPADU)
49. Angkatan Warga Aman Malaysia (Warga AMAN)‪
50. Malaysian Indians Progressive Association (MIPAS)‪
51. Federation of Malaysian Indian Organisation (PRIMA)‪
52. Malaysian Indians Transformation Action Team (MITRA)
53. Angkatan Nasional India Malaysia (AGNI)
54. Comuniti Front (CF) Seremban

HEBAT ! superhero die, tak lain tak bukan si Chegubard.  Terbaru bagi press conference jugak mangkuk ni sebut untuk didesak di adakan semula pilihanraya di 27 kawasan tanpa mengira logo parti.  Woi Chegubard,  27 kawasan tu memang Pakatan dah sebut dalam press statement.  Mesti lar BN lawan Pakatan.  Apela ke bangang nko ni.

Tapi kenapa tak nak disatukan Suara Rakyat 505 dengan Blackout 505 ???? Nah jawapannya sebab Chegubard nak glamour,  tak nak join dengan group Blackout 505, sana dah ramai otai-otai takut nanti program kene hijack plak. Nanti masuk sana sape pun tak kenal Chegubard sebagai main actor.  Jadi Chegubard lehanat tubuhkan satu lagi gabungan lain iaitu Suara Rakyat 505 pada 20 Mei 2013. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak TUIIIIIIIIIIIIIIIIIH SIAL dan dorang canang program dorang Sabtu ni (25 Mei 2013) kat Amcorp Mall.  Tujuan mangkuk-mangkuk ni buat program sendiri disebabkan mahu elak dilihat bersama program Blackout 505 (yang kepala ayunnya Anwar).

Kang abis la glamer kumpulan ni.  Hah MAT PK lupe nak ckp PSM (salah satu NGO dalam Suara Rakyat 505) ni pun bukan main bengang dengan Pakatan Rakyat.  Tak lain tak bukan pasal pilihanraya lar.  Janji letak pertandingan dua penjuru,  tapi masa pencalonan sudah jadi tiga penjuru.  Apa lagi PSM hangin lar.  Otai PSM dalam kumpulan ni tak lain tak bukan Arul Chelvan (otai selalu kalah dalam pilihanraya ! - MAT PK rasa baik la jangan bertanding lagi).

Pasal si Chegubard,  bukan nya MAT PK tak tau nko tu kalah kat Sungai Aceh sebab Pas kan. Bukan nko dengan wife nko ke kene tolak dengan orang Pas masa penamaan calon aritu.  Pas letak si PIAH sial kan kat sana.  Dan pada hari buang undi satu barung panas dibuka oleh Pas untuk tarek undi sokong si PIAH sial kan.  Itu pasal nko bengang dengan Pakatan.  Konon pejuangkan keadilan. Nko dengan Pakatan pun tak ngam.  Mana hala tuju Suara Rakyat 505? kenapa tidak bergabung? 

MAT PK tau lehanat Chegubard ni kejar populariti. Sama macam dulu la BARD ! Masa nko dengan Ezam Mohd Noor kan kat dalam ape jadah NGO tu GERAK ? Gerakan ReFormasi Anti Korupsi kan yang nko dulu perjuangkan. Aduhai brader masa tu MAT PK ada dekat jer dengan nko.  Punyala nko nak tunjuk hero dalam GERAK !

MACAM SIAL ini CHEGUBARD @ BADRUL HISHAM SHAHARIN @ MENGEJAR POPULARITI dalam memperjuangkan keadilan.  Bila MAT PK type-type ni,  rasanya nko ni spesis Anwar.  Tapi nko suka pondan haha beza sket dari Anwar. 

Huh,  MAT PK dah banyak maki, sekali lagi mintak maap. Tapi geram punya pasal. Geram pasal lakonan yang cuba dimimikkan oleh Chegubard / Arul Chelvan / kumpulan Suara Rakyat 505 ini kepada rakyat. Golongan muda mudah terikut sebabkan agenda perjuangan digembar-gemburkan kononnya perjuangkan keadilan dalam pilihanraya yang telus.  Tapi sebenarnya kamu-kamu sekalian tak boleh duduk semeja,  sebar fitnah,  racuni pemikiran rakyat umum & pembaca di internet,  ambil gambar / video lakonan dan kemudiannya laungkan perjuangan reformasi dan keadilan.  




Jijik sungguh permainan sekalian.  Jangan kamu ingat kami akan berdiam diri,  Orang-orang Melayu sedarlah, kamu diheret ke kumpulan yang jauh terpesong ! Pada Chegubard ! Datuk Seri Anwar Ibrahim ! Azmin Ali ! Rafizi Ramli ! Adam Adli (slalu main mesej kan2x dgn Anwar :) We know who u are brader! PSM ! PAS ! DAP dan semua sekutu-sekutu sial yang merosakkan Negara,  Agama dan Bangsa ! Kami akan tentang kamu habis-habisan dan perjuangan kali ini adalah kerana Allah S.W.T. !   

PADA DORANG YANG DINYATAKAN DI ATAS...LU PIKIRLA SENDIRIK ! AKU AKAN KERJAKAN KORANG CUKUP2X !!

No comments:

Post a Comment