Anwar allies :>

Anwar allies :>

Saturday, 27 April 2013

PENDEDAHAN: SIAPA PARASIT DALAM PAS????

Salam 1Malaysia...

hari nie MAT PK nak citer sikit pasal PAS.....korang mesti tau cerita pasal PARASIT yang sedang membiak kat dalam PAS kan..cite nie penah didedahkan oleh HASSAN ALI....so 2 hari lepas ade la lepak ngan kawan2 PAS nie..dorg duk cerita pasal geng2 IRC PARASIT..igtkan dah panggil pests controls hapuskan rupenye masih kebal...hahaha...


dengar cite dri dorg byk ahli2 PAS mmg benci giler dengan set2 parasit nie sbb dorg nie melemahkan kepimpinan ulama dalam PAS ...MAT PK tanpa belengah cube selongkar lgi cerita daripada mulut dorg.....nahhhh last2 MAT PK dapat tau sape PARASIT yang dorg maksudkan selama nie..hahah..bukan susah nak dpt maklumat dari org2 PAS nie...lagi2 bile kepercayaan dorg dalam PAS dah kureng....

nahh korg tgok la PARASIT yang dorg maksudkan selama nie..tekejut tak...hahah...YB NIZAR dengan YB DZULKEFLY

poster nie katenye akan digunakan untuk disebarkan dikalangan ahli2 PAS...hahaha...semakin teruk MAT PK tgok PAS nie dah kelaut..dulu2 respect la juga PAS nie..skrg nie hancur abis geng2 ulamak ditendang keluar...nie sume pasal Anwar Al Juburi la yang dorg agongkan lebih dari ulama dalam PAS...puiiiii...........P.A.S - Parti Ajaran Sesat memang sangat sesuai....

Inikalilah kasi teranjang Pakatan Rakyat!!!!!!
Sayangi BN, Janji Ditepati.....

Thursday, 25 April 2013

AZHAR SULAIMAN HENTAM PR - video inside -

Salam 1Malaysia.......

Respect kat artis BN nie...cakap ikut fakta tak macam artis kt dalam Pakatan Haram....cakap ikut emosi....hahaha....Tahniah bo Azhar Sulaiman.....lu mmg terbaek.....penyokong pembangkang Lu Pikir La Sendiri....jangan tangkap muat jer kutip artis yang dah expired.....




p/s: Bau bertatih dalam politik dah nak jadi calon....parti pun sama  bodo dalam bnyak2 pemimpin yang berkaliber si ustazah segere gak yang ko pilih....hahahah.....mmg kompom nak kalah....GO BN..WE LOVE BN...

Wednesday, 24 April 2013

BN TERUS KEKAL DI CAMERON HIGHLANDS..DAP TERSUNGKUR!!!!!

Salam 1Malaysia.....

ok cite Pasal PAS ngan PKR kt PENENG MAT PK dah cite....sekarang kite beralih plak ke PAHANG..nie pasal salah satu lagi parti komponen Pakatan Rakyat iaitu DAP...Menurut sumber MAT PK kat parlimen CAMERON HIGHLANDS (CH) yang boleh dikatakan kawasan panas la sebab BN letak Presiden MIC kat sane...lawan BN kt sana DAP dan ade la beberapa orang dri BEBAS...yang pasal BEBAS tu MAT PK tk mo cite...MAT PK nak fokus kat DAP nie...

DAP letak bekas anggota Parlimen TELUK INTAN, M.MANOGRAN yang berasal dari SELANGOR....hahaha....tak tau la  ape perancangan DAP letak mamat nie kt CH nie.....bile calon luar yang tetibe jadi calon kt CH nie ade la pemimin DAP yang dah lme bertapak kat situ rase tk puas hati sampai kena ugut bagai dan yang  tak puas hati tu plak bekas calon CH APPALASAMY a/l JATALIAH..siap bawak kaum keluarga nak gi serang orang kuat M.MANOHARAN...hahaha....same jer dorg ni dgn PAS dan PKR...bengap ayor....hahahaha....


korang bace la repot polis kat atas nie ha malas nak cite panjang......dan nilai la sendiri sikap dorg bile tak dicalonkan....mmg sebelum dari penaamaan calon lgi dorg dah bermasalah.....parti yang bermasalah jangan dibagi peluang untuk memerintah...nanti abis negara kucar kacir....jgan nanti menyesal jadi macam PULAU PINANG......HIDUP BN!!!!!!

SUNGAI ACHEH, PAS dan PKR?????APE KESUDAHANYA.....

Salam 1malaysia...





nie MAT PK nak cite sikit pasal krisis diantara PAS dan PKR di SUNGAI ACHEH yang duk berebut nak letak calon dorg...dan dengar kte calon PAS diminta oleh PAS pusat untuk undur diri...tpi akar umbi tetap nak calon PAS bertanding..nie ape citer nie...hahaha..belum ape2 lagi dh berebut sesama sendiri..mcm mne la nak memerintah.....puiiiii.....

cite pasal sungai acheh nie MAT PK ade story sikit nak cite...sbnrnye kerusi dun acheh nie dulu DAP yang punya (1995) lepas tu thun 1999 bagi kat PAS dan seterusnya sampai thun 2004...pada 2008 PAS bagi kerusi DUN nie dkt PKR sbb mase tu jentera PAS tak kuat dan ditukar ngan DUN SUNGAI BAKAP..thun 2013 nie dorang nak amik blik la sungai acheh sebab dah stabil dan jentera dorg pun dah kuat berbandig PKR....

PAS beriya-iya sangat nk tnding kat DUN sungai acheh nie sebab dorg konon2nya la nak ada wakil kat DUN yang boleh jaga hal ehwal agama islam nak arapkan PKR mmg tk boleh harap lembab sangat sebab dah kena cucuk idung ngan DAP...hahahaha

PAS kat PULAU PINANG nie dah macam tuggul kayu jer sbb selalu kena buli ngan PKR dari segala aspek termasuklah agihan posisi dalam JKKK semua nak dibalun PKR...sampai wat ugutan suh ahli PAS masuk PKR klu nk kekal jawatan dalam JKKK...hahaha....tu la PAS bodo sangat gi gabung ngan PKR tu..nah sekarg hambik kau apa pun tarak....hahahaha...

Dah la jadi tunggul kayu lepas tu kena fitnah mcam2 plak ngan puak2 PKR termasukla si aljuburi bende nie sendiri diberitahu kepada MAT PK dri salah seorang ahli PAS kt sane...PKR sengaja wat fitnah sbb nak memburukan PAS dimata pengundi-pengundi yang PAS ni gila kuasa..hahaha....PKR akan buat apa saja untuk menang walaupun dengan kawan sendiri..nie la acuan si nuar aljuburi dekat pemimpin2nya...

akibat dari keputusan PAS pusat suh berundur dari bertanding bermula la episod kekalahan akan berlaku kat PR di PULAU PINANG dimana ada protes dikalangan ahli-ahli, penyokong dan petugas Pilihanraya PAS peringkat akar umbi yang telah lama berkerja dan sebagai permulaan sabotaj, seluruh UPU di DUN SUNGAI BAKAP dah ditutup serta merta dan khemah2 dirobohkan selain beberapa pas kawasan dah membekukan jentera mereka untuk tidak membantu PKR....

dan yang paling best, PKR akan berhadapan dengan undi protes oleh pengundi2 parlimen lain yang ditandingi oleh PKR di PULAU PINANG terutamanya di PERMATANG PAUH...hahaha....tumbang la ko nuar kat pematang pauh....puiiiii.......dah la calon BN terbaikkk anak tempatan..lepas tu kena sabotaj palk ngan PAS..mmg nahas la nuar...selain kat PERMATANG PAUH protes juga akan dilakukan kat calon2 PKR di NIBONG TEBAL dan DUN2 yang ditandingi PKR....so selamat tinggal la PKR kat PENENG......

moral of the stroy undi la BN yang sentiasa mengekalkan persefahaman diantara parti2 komponen...kuburkan parti pembangkang pada PRU13 nie...dorg nie cakap jer pandai tpi ape pun takdak....semua nya gila kuasa gila pangkat dan bermacam2 gila lagi.....GO BN..WE LOVE BN..JANJI DITEPATI.....

p/s: artikel seterusnya cite pasal DAP kt salah satu Parlimen kat PAHANG yang mane dengar kate sampai kena ugut suh blah dari  parlimen sbb tk puas hati pasal calon yang diletakkan oleh pemimin tertinggi DAP..so nantikan pendedahan dari MAT PK yer....renung2kan dan LU PIKIR LA SENDIRIK!!!!!!!!!!!!!!


Monday, 22 April 2013

BEWARE PAKATAN RAKYAT!!!!!!!!!!!

Salam 1Malaysia....

Pembubaran Parlimen ngan DUN sudah....penamaan calon pun sudah yang mana bermacam2 ragam selain telah mencatatkan sejarah calon BEBAS paling ramai dan skrg sudah masuk hari kedua tempoh berkempen dan tinggal lagi 13 hari lagi sebelum hari pembuangan undi....
so MAT PK masih belum terlambat untuk membantu jentera BN dari terus maju kehadapan tanpa menoleh kebelakang lagi..MAT PK tkde duit juta2 nak membantu cukup la sekadar informasi serta maklumat yang ada dalam tangan MAT PK berkenaan PR untuk didedahkan....dan mulai detik ini psywar dari MAT PK akan menggegar alam siber....BEWARE PR!!!!!





sebelum MAT PK kasi panas kat blog nie..jom kita suam2kan badan dulu dengan menghayati bait2 lagu nie......dah baca...so LU PIKIR LA SENDIRIK.....!!!!!


Ada mata pandang
Ada telinga dengar
Ada mulut diam
Ada tangan garu
Ada kaki goyang

Ada otak pandai
Ada akal pakai
Ada bijak gadai
Ada mata pejam
Ada mulut kunyah

Yang remeh dan yang temeh
Berlegar di sekelilingmu
Yang remeh dan yang temeh
Berlegar di sekelilingmu
Buatlah..(buatlah..)
Buatlah tak tahu
Buatlah..(buatlah..)
Buatlah tak tahu

Rela jadi tunggul
Rela jadi patung
Tunggu dilelong
Suruh angguk-angguk
Suruh geleng-geleng

Oh puji lah aku
Ampu lah aku
Senang hidupmu
Ada tangan tadah
Ada maruah campak

Yang remeh dan yang temeh
Berlegar di sekelilingmu
Yang remeh dan yang temeh
Berlegar di sekelilingmu
Biarkan..(biarkan..)
Biarkan berlaku
Biarkan..(biarkan..)
Biarkan berlaku

p/s:lagu nie bnyak pengajaran yang berguna...lagu nie juga inspirasi MAT PK untuk berkhidmat untuk BN.....I love BN, Janji Ditepati.....