Anwar allies :>

Anwar allies :>

Sunday 26 January 2014

ANWAR KANGKANG STRATEGY IN SELANGOR & PLOT WITH PM KANGKUNG




Salam saudara-saudara,

Perkara pertama terlintas di kepala MAT PK selepas dengar secara LIVE Datuk Seri MANGKUK TINGKAT ANWAR KANGKANG @ BISEX TUA  berucap pada 26 Januari 2014 ialah kepala hangguk nko NUAR KANGKANG.  MAT PK tahu rancangan nkorang,  nko dan kuli batak nko @ RAFIZI RAMLI @ TAUGAY yang satu spesis dengan nko.

RAFIZI TAUGAY sekarang bergerak cari sokongan PAS dan DAP untuk menjayakan rancangan BATAK ANWAR KANGKANG untuk jatuhkan Tan Sri KHALID IBRAHIM @ KHALID GAGAP dari jawatan Menteri Besar Selangor.  Macam artikel MAT PK sebelum ni pada 22 Januari 2014,  PM KANGKUNG Vs NUAR KANGKANG tentang AZMIN ALI @ MIN LOLO yang sekarang ni mau jadi taiko dalam PARTI KEADILAN RAKYAT @ PARTI KANGKANG RAKYAT (PKR).  Saudara-saudara sekalian,  ANWAR KANGKANG ni nak jatuhkan KHALID GAGAP sebab mau jaga hati MIN LOLO.  Macam sial la nko NUAR KANGKANG,  sanggup tikam belakang orang nko sendiri semata-mata hendak jaga hati MIN LOLO ! Lahanat mangkuk tandas !

Pembaca tentu pelik dengan artikel di Malaysiakini @ web kuli batak PR yang memberi liputan ceramah ANWAR KANGKANG pada 26 Januari 2014,  yang mengatakan Malaysia menghampiri keadaan 13 Mei 1969.  Sejak bila pulak nko support kerajaan wahai NUAR KANGKANG ! Jangan ingat MAT PK tak tahu orang nko jumpa Datuk Seri ZAHID MELODY (barua orang NUAR KANGKANG dalam UMNO) !.  MAT PK pun tak faham apesal Datuk Seri NAJIB @ PM KANGKUNG penakut sangat dan sanggup nak kerjasama dengan ANWAR KANGKANG.  Apsal dulu TUN M rilek jer,  kenapa PM KANGKUNG sekarang takut pulak. Takdak teloq kar atau hanya nak kekal kuasa untuk sepenggal lagi !

Wahai pemimpin-pemimpin UMNO,  kembalilah ke pangkal jalan ! Hentikan kerjasama dengan kumpulan ANWAR KANGKANG dan kuatkan jemaah kamu sendiri. Jangan kamu besekongkol dengan manusia bertopeng SATAN iaitu Datuk Seri MANGKUK TINGKAT ANWAR KANGKANG ! Beliau adalah manusia yang mahu ambil kesempatan dari kelemahan kamu dan akan tikam pemimpin UMNO seperti yang sedang dilakukanya kepada Tan Sri  KHALID sekarang !  Dan yang paling jijik ialah dia adalah manusia yang boleh depan belakang ! lebih teruk dari pelacur lorong haji taib ! MAT PK tegaskan disini akan terus bongkarkan individu atau kumpulan yang terlibat dalam kerjasama ini,  jangan ingat MAT PK akan berdiam diri.  MAT PK tak ambil peduli siapa kamu,  PM KANGKUNG, ANWAR KANGKANG,  ZAHID MELODY,  RAFIZI TAUGAY,  RAHIM GHOUSE ! Jika kamu-kamu ini hendak rosakan negara ini MAT PK tidak akan berdiam diri ! 

PS : MAT PK merayu kepada Tun Dr. MAHATHIR,  bantulah sekali lagi orang Melayu dan negara ini.  Tun M adalah pemimpin Melayu yang berani dan orang lama yang tidak gentar dengan tentangan dari Datuk Seri NUAR MANGKUK !  Perjuangan Tun M belum selesai dan MAT PK menyokongmu 100 %.  ALLAHUAKHBAR ! 

Kepada pembaca,  mungkin cara penulisan MAT PK kasar,  tapi apa yang disampaikan adalah benar kerana ALLAH tanpa berpihak kepada mana-mana individu atau kumpulan.  MAT PK berpegang kepada perjuangan tulin orang MELAYU dan tidak mahu negara ini rosak dengan KANGKANGAN Datuk Seri MANGKUK TINGKAT ANWAR IBRAHIM ! 











6 comments:

  1. Bro...ltk nm dah la..png arr pkir name plik2...zahid melody..min lolo...png pkir mula2 ingatkn sape...bro selidik je anwar sbb nk jd mb..knpa dia xjd km penang..knpa nk slgor...

    ReplyDelete
  2. sial punya nuar aljuburi... semua jawatan dia nak kaut.. memang tamak tahap gaban..

    ReplyDelete
  3. http://www.astroawani.com/news/show/kj-lebih-baik-anwar-isytihar-dirinya-sultan-melaka-29063?cp

    ReplyDelete
  4. Cam xlojik je crita ni....kangkung2....

    ReplyDelete
  5. nuar kebuluran dah tu,,semua jawatan dia nak.. kepentingan diri sndiri,bkn tuk rakyat..

    ReplyDelete
  6. takpa...nanti hari ada cerita baru MAT PK mau kasi tauh..nantikan..taknak baca pun takpa. nak baca trima kasih, sapa yang komen pun trima kasih, last2x lupikiaqlasendirik nor.

    ReplyDelete