Anwar allies :>

Anwar allies :>

Friday, 5 July 2013

STOP POLITIKING...!!!!

SALAM 1MALAYSIA


ALHAMDULLILAH dalam beberapa hari lagi seluruh umat ISLAM akan menyambut kehadiran RAMADHAN AL-Mubarak Insyallah pada 10 Julai 13....sehubungan dengan itu MAT PK rasa ade eloknya MAT PK behenti rehat sebentar dari membuat pendedahan-pendedahan panas di bulan yang mulia bagi memberi fokus dalam mengerjakan ibadat di bulan Ramadhan..

Kepada penyokong2 kerajaan mahupun pembangkang ayuhlah kita STOP daripada bercerita pasal politik..kita fokus untuk mencari ketenangan di bulan Ramadhan dengan mencari keredhaanNYA...banykkan beramal ibadah...NO POLITIKing, NO maki2, NO kutuk2...

Marilah kita semua menghidupkan Ramadhan dengan melakukan perkara yang disukai oleh RASULLULAH SAW...seperti:-

memperbanyakkan sedekah kerana sikap bermurah hati pada Ramadan adalah dituntut. Ibn Abbas melaporkan:

"Rasulullah adalah orang yang paling dermawan dan beliau lebih dermawan lagi pada Ramadan ketika Jibril menemuinya lalu membacakan padanya al-Quran." (Hadis riwayat Bukhari)

Membaca al-Quran. Disunatkan memperbanyakkan bacaan al-Quran pada bulan Ramadan kerana ia bulan al-Quran seperti firman Allah yang bermaksud: "... bulan Ramadan yang padanya diturunkan al-Quran, menjadi petunjuk bagi sekalian manusia dan menjadi keterangan yang menjelaskan petunjuk dan (menjelaskan) perbezaan antara yang benar dengan yang salah." (Surah al-Baqarah, ayat 185)

Malaikat Jibril sentiasa bertadarus al-Quran dengan Nabi SAW setiap hari sepanjang Ramadan. Para salaf mendahulukan bacaan al-Quran daripada ibadah lain. Sebahagian salaf khatam al-Quran dalam masa tiga hari, sebahagiannya tujuh hari dan 10 hari pada Ramadan.

Saidina Uthman bin Affan khatam al-Quran setiap hari pada Ramadan. Imam Zuhri berkata apabila tiba Ramadan,

"Sesungguhnya Ramadan itu bulan membaca al-Quran dan menyediakan makanan untuk orang berpuasa."

Memberikan makan kepada orang yang berbuka puasa. Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud:

"Sesiapa yang memberikan makan kepada orang yang berpuasa, maka baginya seperti pahala (orang yang berpuasa) dalam keadaan tidak berkurung sedikitpun dari pahala orang yang berpuasa itu." (Hadis riwayat Ahmad, Tirmizi, Ibn Majah dan ad-Darimi)


Qiamullail, disunatkan berjaga malam secara berjemaah pada bulan Ramadan iaitu solat terawih dan waktunya di antara solat Isyak hinggalah terbitnya fajar. Nabi sangat gemar mendirikan malam pada bulan Ramadan. Rasulullah bersabda yang bermaksud:

"Sesiapa menghidupkan Ramadan dengan keimanan dan pengharapan pahala daripada Allah Taala, maka akan diampunkan segala dosanya yang terdahulu."
(Hadis riwayat Bukhari)

Solat tarawih, Solat tarawih adalah solat khusus yang hanya dilakukan pada Ramadan. Solat tarawih, walaupun dapat dilaksanakan bersendirian, umumnya dilakukan secara berjemaah di masjid. Di sesetengah tempat, sebelum solat tarawih, diadakan ceramah singkat bagi menasihati jemaah.

Oleh yang demikian, marilah kita sama sama merebut ganjaran yang disediakan / dijanjikan oleh Allah di dalam bulan Ramadhan ini dengan mengimarahkan Surau kita. INSYALLAH...


 p/s:
kepada calon2 yang bertanding di PRK DUN HULU TERENGGANU jaga kelakuan anda semasa berkempen di bulan Ramadhan...tambah PAHALA jangan tambah DOSA.....



Wednesday, 26 June 2013

PANAS!!!!!!PESERTA HIMPUNAN 622 REMPUH POLIS DAPAT ARAHAN DARIPADA SMM DAN SAMM


SALAM 1 MALAYSIA

Perhimpunan haram Blackout 505 Suara Rakyat Suara Keramat 622 sudah melabuhkan tirai dengan siri kegagalan yang jelas dapat dilihat dari segi kehadiran serta impaknya yang semakin merosot dan tiada sambutan yang menggalakan manakala yang hadir pun hanya la ponyokong2 serta ahli2 parti yang dipaksa untuk hadir campur dengan 'beruk-beruk' yang kononnya memperjuangan hak rakyat...hahaha...dan yang pling menyedihkan mereka apabila MP2 kesayangan yang dijulang setiap kli perhimpunan sudah mengangkat sumpah sebagai ahli Parlimen diketua oleh sesumpah NUAR ALJUBURI...
 

Seperti artikel MAT PK sebelum nie  <<KLIK SINI>> ade cerita pasal 2 ekor kumpulan nie yang tk sependapat dan selalu hijack meng hijack satu sama lain...hahaha...last2 bau berakai kepala ko CHEGUBARD kena sabotaj dengan pemimpin Pakatan Haram terutamanya sesumpah NUAR tu...tpi tkpe la MAT PK paham klo korg tk panggil2 mangkuk2 nie korg nye program tkde sambutan plak kan..so dripada tkde baik ade yer tak gitu...hahaha....Kesian..kesian....korg berpanas, makan asap jerebu, berguling2 atas jalan, terkinje-kinje macam beruk...last2 korg masuk lokap MP2 kesanyangan korang kenyang, duk aircond tido atas tilan ngan anak bini....hahaha...stu jer MAT PK nk bghtu kat korg..korang mmg BODO PIANG..

MAT PK tulis artikel nie bukan nk cite pasal kebodohan korang jer..MAT PK nk kongsi sikit cerita rakan2 korg yg mase meroyan dekat parlimen ritu....info yang MT PK dapat bgtahu yang rempuhan kat parlimen tu diarahkan oleh mangkuk SAFWANG ANANG dari mahasewel lepas tu disokong plak dari puak bacul SAMM...punca rempuhan tu sbb dh tak tahan dengan cara deplomasi dan diganti dengan cara keganasan..hahaha..lawak betul korg nie ade pun bape kerat nak rempuh polis yang ade dkt 400-500 org..tk ke keje bodo namenye....lepas tu dh silap sendiri mula la nak salahkan konon2 ade SB yang wat peovokasi...nie skrip boleh hafal dah dari puak2 yang bebal mcm korg...hahaha...



bile kena tangkap mula la merayu kat loyar suh bantu...last2 kene sound tepek ngan Loyar....spe suruh korang pegi merusuh dah la tkde persiapan, takde loyar, takde pemerhati langsung takde perancangan strategik meng hentam jer ikut nafsu..rundingan masih dijalankan untuk dorg anta wakil bg memo kat MP KHALID SAMAD...tpi mangkuk SMM ngan SAMM gi rempuh abih spoil sumer...hahaha...tu la MAT PK dah bgthu dorg nie bukan nye nak demontrasi secara aman mesti ade jugak la sekor dua 'beruk' yang tak reti nak jaga tingkah laku..lps tu yang len mula la ikut....(info2 nie  MAT PK dapat dri org dalam..kesahihan telah dibuktikan)

sekarng nie geng PR ngan geng SMM+NGO ngah beperang kat dalam FB org nie kutuk org tu lpas tu org tu kutuk org nie..hahaha..kan nampak sagt korg tu dah berpecah belah...SAMM yang diketuai CHEGUBARD tu nak populer jer lebih..konon2 tnjuk pndai nk kontrol PR...MAT PK rase mungkin ade unsur2 sabotaj yang cuba CHEGUBARD nie nak buat...yela dulu kan mase dier jadi calon kat Sungai Acheh dier kene sabotaj..nie kire nak balas dendam la..hahaha..tpi tk berhasil sbb kebodohan diri sendiri...tgok la kat bawah nie..masing2 duk perli...MT PK kt sini hanya memerhati melihat dengan kegembiraan hahaha.....LU PIKIR LA SENDIRI!!!!!!


p/s
Kepada penyokong2 UMB kita amik peluang diatas kebodohan mereka ini untuk kita jadikan semangat untuk kita untuk terus berjuang membantu kerajaan dengan sedaya upaya bagi menguatkan parti dari anasir yang cuba untuk mnghuru-harakan negara...

AYUH BANGKIT KAWAN-KAWAN SEBANGSA KITA PERTAHANKAN MARUAH BANGSA KITA DARIPADA DIJUAL OLEH PUAK-PUAK YANG MAHU MENGHURU-HARAKAN NEGARA KITA YANG TERCINTA!!!!!
BERJUANG LAH KITA DEMI BANGSA AGAMA DAN NEGARA....











Friday, 21 June 2013

PENDEDAHAN GERAKAN MELAMPAU PUAK GABUNGAN SUARA RAKYAT 505 UNTUK KL622

SALAM 1 MALAYSIA !

Satu perkatan yang boleh MAT PK maklum di sini,  Suara Rakyat 505 adalah kumpulan pelampau sial lahanat di negara ini ! Senang cerita cilaka kat Malaysia ! Kurang ajar,  konon perhimpunan aman tapi kamu sengaja mahu menghasut rakyat untuk turun ke jalan raya ! jangan ingat pergerakan korang kami tak tahu. Baik dari kumpulan berpuak-puak kamu dalam Gabungan Suara Rakyat 505 (kepala mangkuk: Chegubard) dan kumpulan Blackout 505 (kepala mangkuk Rafizi @ BISEX MUDA /  Datuk Seri Mangkuk Tingkat Anwar @ BISEX TUA NAK MAMPUS TK SEDAR DIRI).   Dua kumpulan mangkuk ni memang berpuak antara satu sama lain.  Yang satu tak nak program kene hijack (Suara Rakyat 505) yang satu meroyan nak jadi Perdana Menteri Malaysia !

JANGAN KAMU-KAMU SEMUA INGAT KAMI TIDAK TAHU TEMBELANG KAMU ! Jangan kamu ingat dalam kumpulan kamu itu sendiri adalah penyokong-penyokong taksubmu ! Kami di sini akan tentang dan bogelkan tembelang kamu-kamu sekelian.  Di sini MAT PK dedahkan lampiran yang diambil oleh orang-orang kamu sendiri yang terdiri dari orang-orang MELAYU !!! yang berada di dalam kumpulan kamu sendiri ! Sila lihat sendiri saudara-saudara pembaca sekalian,  sumber yang menyampaikan maklumat ini amat terkejut kerana mereka sendiri sedar diri mereka telah lama hanyut dalam kumpulan Suara Rakyat 505 ! MAT PK trima kasih dengan nama Allah kepada individu yang menyampaikan maklumat ini.

JANGAN KAMU INGAT DIKALANGAN KAMU ADALAH PENYOKONG KAMU !                MEREKA KINI MULA SEDAR !


INI ADALAH BUDAYA BARAT,  TIDAK SEDARKAH KAMU, 
KAMU SENDIRI MAHU MENGGULINGKAN KERAJAAN DENGAN CARA KEKERASAN



INI ADALAH NEGARA MALAYSIA,  JANGAN KAMU BAWA BUDAYA LUAR BANGSAT KE NEGARA INI ! KAMU ADALAH MANUSIA YANG TIDAK TAHU KENANG ASAL USUL MU !


JIJIK PERMAINAN KAMU NI KUMPULAN SUARA RAYAT 505, BERASA DIRI SEBAGAI PEMBEBAS DEMOKRASI,TAPI KAMU LEBIH TERUK DARI ANJING.

APA BUDAYA YANG KAMU PERJUANGKAN INI, JAUH TERSASAR DARI DEMOKRASI,
KAMU LEBIH MAHU MENGHANCURKAN NEGARA INI!


ORANG-ORANG SEPERTI KAMU INI ADALAH MANUSIA SEHINA-HINA DI NEGARA INI.  KAMU BUKAN MAHU SELAMATKAN MALAYSIA,  KAMU MAHU MENGHURUHARAKAN NEGARA INI


Jelas saudara sekalian,  kumpulan ini adalah perosak dan pencentus huru hara kepada negara ini,  di sini MAT PK sebutkan nama-nama penggerak kumpulan ini yang melampau dan mahu menimbulkan kacau bilau di negara ini. Antara pelakon-pelakon bangsat terdiri daripada :-

MAT SABU (bekas mangkuk kene tangkap basah dahulu)

EDY NOR REDZUAN (Pengarah Kepala bapak propaganda SAMM merangkap mastermind)

TIAN CHUA (CINA mangkuk kaki provoke / putar belit sial kat Malaysia)

CHEGUBARD (BADRUL HISHAM SHAHARIN) - (Mangkuk ayun kejar glamer selepas kalah kat Sungai Aceh Penang,  sbb kalah kene tikam dengan PAS sendiri )

ISHAM RAIS (ini memang mangkuk ayun nak mampus)

ADAM ADLI (orang muda AKA suka main mesej dengan Datuk Seri Mangkuk Tingkat Anwar Ibrahim)

ARUL CHELVAN (Ni mamat PSM yang kalah pada pru lepas,  sebab kene tikam dengan PAS dan PKR - ada anasir komunis dalam parti,  mahu popular kan parti dengan konsep sosialis !)

ONG KAR JIN (Ini mamat dari REFSA ! REFSA ni dulu penggerak awal yang bentukan BERSIH - antara penggerak utama dalam kumpulan mangkuk Suara Rakyat 505 )

Jangan ingat MAT PK akan diam,  kami cabar sesiapa sahaja diluar sana untuk buat kami diam, silakan Pasukan Gerak Saraf PAS,  silakan SGP Cybertroper Pakatan dan silakan mangkuk-mangkuk yang sewaktu denganya.  Mari masuk gelanggang,  tapi ingat MAT PK akan gerakan orang-orang MAT PK dalam kumpulan kamu sendiri.  Orang-orang ini adalah orang MELAYU yang sedar kamu jauh tersesat jahanam.  Pada nama-nama di atas,  kamu-kamu semua dalam list kami,  dan jangan ingat kami akan berdiam diri.

Pada rakyat Malaysia,  khususnya orang MELAYU,  sedarlah anda sedang dihanyutkan oleh kumpulan-kumpulan ini.  Kumpulan ini lebih mahu menghancurkan negara ini dari menjaganya.  Orang MELAYU perlu bangkit dan fikir semasak-masaknya mereka di atas ini adalah orang yang menggerakkan negara ke arah kehancuran.  Dengan nama Allah,  MAT PK bersumpah,  kamu akan tumbang juga akhirnya.  MAT PK akan cuba sedaya upaya dengan kudrat yang ada membongkar perilaku jijik kamu menipu rakyat dan orang MELAYU khususnya !  JANGAN INGAT KAMI AKAN DIAM ! sebaliknya kini kami akan serang kamu satu persatu !. 

Tolak perjuangan Suara Rakyat 505 dan kepada orang-orang yang bersependapat dengan MAT PK,  sebarkanlah maklumat pendedahan ini kepada sesiapa sahaja.  Moga-moga insyallah mereka akan berfikir sebelum melakukan perkara yang memudaratkan diri mereka sendiri.

ORANG-ORANG MELAYU BANGKIT DAN BERSATULAH,  JANGANLAH ANDA JADI BANGSA YANG MUDAH DIPERMAINKAN OLEH SESETENGAH KUMPULAN YANG JAUH TERPESONG !  

Thursday, 6 June 2013

HOT!!!!SIAPA DISEBALIK PENYELIDIKAN & GERAK SARAF (PGS)

SALAM 1 MALAYSIA...

Setelah lama berehat disebabkan urusan kerja dan mencari maklumat MAT PK bersedia untuk membuat  pendedahan pasal PGS nie seperti yang MAT PK penah janjikan dulu..JANJI DITEPATI bukan macam Pakatan Haram Janji Kosong habuk pun takdak....so kepada penyokong2 Pakatan haram yang menunggu pendedahan MAT PK nie sila2 la membaca yer..jngan kata MAT PK wat cerita plak nie semua dapat dri sumber2 yag sohih...kepada berok2 cybertropper pakatan haprak jgn nak petikaikan yer terima dengan hati yang tenang..hahaha....klu korg rase tk yakin lgi pgi la tnya sendiri korg nye pemimpin bongok korg, tgok dorg nk ckp per..

PGS adalah merupakan satu organisasi yang ditubuhkan dibawah seliaan jabatan pilihanraya negeri PAS SELANGOR dan misi utama PGS ni adalah untuk mengubah, mempengaruhi minda, emosi, pandangan dan tingkahlaku pengundi kepada memberikan undian kepada PAS (Pakatan Rakyat) sebelum PRU13. Manakala visi PGS ialah membantu PAS Selangor khususnya dan PR amnya mengambil alih tampuk pemerintahan UMNO/BN berpaksikan polisi PAS yang sedia ada..tidak mustahil la disebabkan gerak kerja PGS nie PAS boleh menang banyak kerusi di SELANGOR....

Carta Organisasi PGS Selangor
klu korg nak tahu salah satu objektif penubuhan PGS ni adalah untuk MEWUJUDKAN RANGKAIAN PERISIKAN di SEMUA KAWASAN di seluruh Malaysia..tpi setakat nie dorg hanya begerak di Selangor yang diketuai oleh seorang pengarah yang digelar sebagai "ABU"...

MONDUS OPERANDI PGS...
  1. dorg ni akan kenalpasti lepas tu mendekati, mendampingi, memahami dan mengusai serta mempengaruhi pemikiran, tindakan dan tingkahlaku golongan yang berpengaruh dikenali sebagai (tawan 7 tok)..
  2. dorg jugak akan menjadikan 'kedai kopi' sebagai tempat untuk bertemu pengundi, mencari sumber maklumat, menilai pandangan dan tahap pemikiran pengundi, penyebarkan 'dakwah', menyebarkan maklumat dan sebagainya..
  3. dorg jugak akan mengenalpasti direktori/organisasi pihak musuh dari segi jawatan, alamat, no tel, kenderaan, pekerjaan, keluarga, kumpulan, sokongan ahli dan lain2 yang berkaitan selain mengenalpasti pimpinan yang berpotensi untuk menjadi calon. segala maklumat akan direkodkan dan dianalisis..
  4. dorg juga akan memantau, meninjau, mendekati aktivit pihak musuh samada aktiviti dalaman pada peringkat cawangan dan bahagian dengan melakukan penyusupan dalam aktiviti luaran yang melibatkan pengundi, mengumpulkan dokumen berkaitan..
gambar kat bawah nie merupakan dokumen asal yang di snap oleh agen MAT PK kat dalam PAS yang mana ia merupakan salah satu MO mereka untuk menakut-nakutkan rakyat pada PRU13 yang lepas..

Strategi yang dilakukan oleh group PGS untuk mengugut rakyat
itu serba sedikit modus operandi utama yang dijalankan oleh PGS... menurut sumber dalaman MAT PK, PGS masa PRU13 yang lepas telah menubuhkan satu bilik gerakan dikenali sebagai KELAB MEDAN dimana semua maklumat perisikan yang diperolehi akan disalurkan dekat sana...ape yang diberitahu oleh sumber MAT PK kelab medan tu diambil sempena KG MEDAN dijadikan tuan rumah untuk operasi PGS..hahaha...dorg igt dorg je ker boleh masuk dan menyelusup dalam bilik gerakan UMNO,,pirahhh mabuk...puiiii.....dah la ritu seorang ahli dri PGS kantoi masuk bilik gerakan BN...ko igt org BN bodo2 ker tk kenai anggota sendiri....

masa PRU13 juga PGS ade perancangan nak wat operasi Pengundi Hantu..konon2 dorg nie akan hantar beberapa org PGS dengan bas, teksi ngan van semua bagai la dekat airpot untuk buat pemantau kot2 ade pegundi hantu masuk malaysia...yang peliknya asal PGS siap bawak bas teksi sume klu nk pantau, pantau jer la tak perlu la kot bas teksi sume..mesti ade niat jahat lain yg cuba dorg buat....Maklumat penuh MAT PK tak dapat sebab katenye operasi tu dibatalkan sebab plan dorg dh bocor..bocor bkn sbb org luar tpi org dalam PGS sendiri yang bocorkan yang tak tahan tu level pengarah plak tu..hahaha...bebal betul dlam pasukan sendiri pun tk boleh nak koordinat...

Tp MAT PK tk rase dorg batalkan sebab peralatan sumer dorg dh beli bajet pun dh buat...lepas di selidik mmg dorg jalankan jugak operasi tu....rupanya2 dorg nie wat keje sebarkan fitnah..segala ape yang dorg rasekan dorg boleh manipulasi dorg akan buat...keje dorg nie la yang sebarkan kate ade pengundi hantu dekat airpot amik gmbr bangla, amik gambar bas yang kononya bawak pengundi hantu..lepas tu wat rakaman la sebar kt facebook youtube..itu sumer pembohngan daripada group PGS nie yang sengaja nak menghuru-harakan negara masa PRU13...dulu mungkin la org boleh pecaya tpi tk semua la pecaya..tpi lepas pendedahan daripada MAT PK nie jgan harap la ade org nak pecaya...semua pembohongan group PGS dah didedahkan....

group PGS jgn fikir korg kebal dan tkde org tahu ape yang korg semua buat....serahsia2 korg akhirnya terbongkar jugak tembelang krg..sebelum nak menyelinap masuk dalam group UMNO..korg check dulu ahli2 korang jgn fikir bila korang dah paksa ahli2 korang BAIH dorg akan taat setia pada korg...ape yg salah tetap salah..kebenaran harus ditegakkan...

ok sampai disini je la pendedahan yang MAT PK sempat buat....MAT PK rase pendedahan nie pun dah buat puak2 dari PAS macam kera kena belacan...hahaha..padan muke korg duk cabar sangat MAT PK..nah sekarang rasakan penangan daripada MAT PK...siapa yang makan cili dia yang terasa pedasnya....LU PIKIR LA SENDIRI!!!!!!!!!!!!

kepada UBN amik noted pasal nie ke...PGS nie tiap2 kali PRU dorg akan aktif...diharap PRU14 nanti anasir PGS nie tk msuk dalam UBN seperti mana PRU13 yang lepas....

p/s

pendedahan pasal SGP cybertroper akan didedahkan jika ada yang cuba untuk mencabar MAT PK...cube2 la sape yang berani cabar..DIPERSILAKAN...

-Berjuang Demi Bangsa Agama dan Negara-

Thursday, 30 May 2013

Post Moterm Suara Rakyat 505 & janji kami kepada Datuk Mangkuk Seri Anwar Ibrahim


Salam 1 Malaysia...

Program Suara Rakyat 505 pada 25 MEI 13 telahpun selesai.  Secara keseluruhan ianya seakan menggambarkan kononya kumpulan NGO Suarat Rakyat 505 mendapat sokongan rakyat.  Tapi pada hakikatnya ianya jauh meleset dengan kegagalan Badrul Hisham Shaharin (Chegubard)  mengembeling dan mendapatkan sokongan.

Persoalannya !  jika diamati perhimpunan lebih kepada tepekik telalak Chegubard dalam menjadi pengacara majlis.  Budak sekolah menengah berpidato pun lebih baik jika dibandingkan dengan Chegubard.  Jelas kumpulan ini lebih banyak bercakap dan berani mengugut tapi kecut teloq apabila tekanan diberikan oleh pihak Polis.  Hasilnya,  Haris Ibrahim dari Asalkan Bukan Umno (ABU) yang dulu nya mengajak rakyat turun ke jalanraya,  tapi sekarang tarik gear satu pasal sudah ketaq kepala lutut.  Nah,  bukan sahaja itu,  Datuk Seri Mangkuk Anwar yang dulunya cakap ada bukti bertimbun-timbun,  tapi menukar gear reverse dengan menyeru rakyat supaya ramai-ramai membuat laporan Polis mengenai dakwat kekal yang digunakan semasa pilihanraya yang lepas.

Sebenarnya,  baik perhimpunan Blackout 505 atau Suara Rakyat 505,  ianya tidak mendapat sambutan beberapa kumpulan,  Antara yang jelas menentang adalah dari ahli dan pemimpin PAS.  Mereka nyata tidak mahu terlibat dalam perhimpunan ekstrem yang dilakukan oleh Mangkuk Anwar,  tetapi disebabkan terpaksa mengikut telunjuk Anwar,  mereka hadirkan diri.  Tapi disudut hati mereka,  ramai yang tidak menyokong program sebegini kerana PAS bukan parti yang mahu turun ke jalanraya sebaliknya mengiktiraf keputusan pilihanraya yang lepas.

MAT PK tahu pada asalanya group Chegubard ni susah nak dapat sokongan untuk tarik crowd.  Sebab tu pada 19 Mei 2013,  satu mesyuarat antara kumpulan aktivis NGO mahukan kerjasama dibuat dengan kumpulan-kumpulan yang menyokong seperti kumpulan Blackout 505 iaitu yang diketuai oleh Anwar.   Chegubard sedar tanpa Anwar,  NGO Suara Rakyat 505 akan kelihatan lekeh dan tidak boleh berdiri sendiri dan lebih teruk dari itu gagal menarik sokongan untuk hadir ke program tersebut.  DAP pula hanya 50-50 sokongan kerana mereka lebih suka melihat orang-orang Melayu khususnya PAS dan PKR bergaduh sesama sendiri.  MAT PK minta pembaca lihat apa yang berlaku disekeliling kita bila PAS bersorak untuk DAP dan orang Melayu PKR menyokong DAP.  Tapi antara PAS dan Melayu PKR pula saling tikam menikam.

Ramai yang tak menyedari dalam PKR sendiri sedang bergolak dengan ramai pemimpin mereka yang kini meletak jawatan dan keluar dari parti.  Tapi ini semua tidak diketahui umum,  dan ramai yang menganggap mereka kuat,  walhal sebaliknya semakin terhakis dari dalam.  Lepas ni, insyallah MAT PK akan cerita banyak lagi apa yang sebenarnya berlaku dalam PKR.  Sekadar untuk memberitahu apa yang sebenar realiti dan apa yang cuba disorokkan oleh individu bernama Datuk Mangkuk Seri Anwar Ibrahim.

Pakatan Rakyat sering canangkan mereka mendapat kelebihan undi majoriti,  tetapi adakah mereka mewawarkan tentang undi orang Melayu ke atas Pakatan Rakyat.  Sebenarnya kalau diamati,  undi orang Melayu ke atas Datuk Seri Mangkuk Anwar dan Pakatan Rakyat adalah merosot sama sekali.  Sebanyak 88 Parlimen dari 222 kawasan Parlimen telah dimenangi oleh Umno.  Ini menunjukkan Pakatan Rakyat masih gagal untuk menarik sokongan orang Melayu dalam pilihanraya yang lepas.  Alhamdulillah,  MAT PK  bersyukur orang Melayu masih sayangkan Umno / Barisan Nasional.  

Tapi ingat Datuk Seri Anwar Ibrahim Mangkuk! kami tahu kerja kamu,  kami tahu dengan siapa kamu berdamping,  dengan siapa rakan kenalan kamu dan rahsia-rahsia jelek kamu.  Kami akan dedahkan satu persatu,  dan cukup-cukuplah kamu racuni pemikiran rakyat tapi kamu jangan rancuni lagi pemikiran orang Melayu.  Kami akan bangun dan kami akan pertahankan maruah orang Melayu.  Ingat ! selagi kamu wujud di dunia ini,  kami akan tentang kamu habis-habisan,  kerana kamu adalah sehina-hina orang Melayu dalam dunia ini dan kebenaran akan terbukti kerana kamu telah terlalu banyak menipu dan merosakkan orang Melayu sendiri !

Pada Datuk Mangkuk Seri Anwar Ibrahim... LU PIKIR LA SENDIRIK BAIK-BAIK KEH ! itu janji MAT PK !





Wednesday, 22 May 2013

Dua kumpulan lehanat - Blackout 505 dan Suara Rakyat 505. Sapa mau jadi lagi Hero?





SALAM 1 MALAYSIA....

MAT PK kene hold dulu pendedahan,  ada tugas berat yang perlu dibuat iaitu tentang Perhimpuanan Suara Rakyat 505.  Apa rasionalnya tentang perhimpunan ini.  Saudara pembaca juga dengar tentang Perhimpunan Suara Rakyat Suara Keramat aka program Blackout 505 lehanat !)  bukan,  nampak seakan selari perjuangannya,  tapi adakah ianya sama?  MAT PK try keep cool kali ni. Insyallah.

Hati-hati saudara dalam menyokong perjuangan.  Ramai yang bersorak tapi tahukah apa yang diperjuangkan.  Kita pergi dahulu kepada Suara Rakyat 505.  Ganas bunyinya kononnya suara majoriti rakyat menentang keputusan pilihanraya umum yang lepas.  Siapa dibelakangnya saudara?   Gabungan ini baru sahaja ditubuhkan.  Badrul Hisham Shaharin adalah kepalanya,  orangnya perjuangkan keadilan,  tapi tewas di pilihanraya di Sungai Aceh disebabkan sabotaj oleh calon dan pemimpin Pas sendiri.  Hah itu baru pengenalannya.

Sapa pulak kepala program Blackout 505,  tak lain tak bukan pelakon video sex yang sensasi iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim (sampai arini  mampus tk ngaku dan takut bersumpah! @ lehanat besar penipu kt malaysia).  Mangkuk ni mengatakan pilihanraya lepas adalah pilihanraya yang telah banyak berlaku penipuan dan mengatakan Pakatan Rakyat telah memenangi pilihanraya tersebut.  Tapi benarkah?  atau bukankah kerana terlalu malu atas tindakan beliau sendiri yang terlalu yakin untuk menang dalam pilihanraya lepas !  Bukankah saudara Anwar mangkuk telah canangkan kepada semua dan telah mengikat semua kepimpinan PKR dengan bon 5 juta (rujuk artikel blog terdahulu) untuk tidak keluar parti dan menyokong Anwar sebagai Perdana Menteri Malaysia. Tak cukup dengan itu,  diikatnya pemimpin Pas dan Dap untuk terus menyokong beliau sebagai Perdana Menteri Malaysia (rujuk artikel blog terdahulu).  Angkuh sungguh Anwar Ibrahim,  tapi takdir bukan ditanganmu,  kamu merancang Allah S.W.T yang tentukan !

JADI PERSOALANNYA,  wajarkah rakyat sokong? Tapi nak sokong mana satu ni ! MAT PK citer dulu mangkuk ayun Chegubard.  Ini kepala gabungan Suara Rakyat 505 lehanat.  Apa yang diperjuangkan ialah minta group bos-bos SPR meletak jawatan dan digantikan dengan badan yang bebas. Kedua mendesak supaya diadakan pilihanraya semula dikawasan-kawasan yang dinyatakan ada penipuan seperti yang dinyatakan oleh Pakatan Rakyat. Ketiga,  Suara Rakyat 505 ni juga sokong pembebasan Adam Adli si tongong (taste Datuk Seri Anwar Ibrahim !)   Ada 54 NGO dalam group ni. MAT PK dengar REFSA sial nak join juga. Untuk pengetahuan,  REFSA (Research For Social Advancement) adalah badan mangkuk ayun @ lehanat yang tubuhkan BERSIH dahulu.  Senarai penuh lehanat sial kumpulan Gabungan Suara Rakyat 505 ialah seperti berikut :-

1. Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)
2. Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM)
3. Tindak Malaysia
4. Suara Rakyat Malaysia (SUARAM)
5. Parti Sosialis Malaysia (PSM)
6. Parti Rakyat Malaysia (PRM)
7. Gabungan Menuntut Royalti ®
8. Asalkan Bukan Umno (ABU)
9. Gerakan Mansuhkan ISA (GMI)
10. Jaringan Rakyat Tertindas (JERIT)
11. Gabungan Tanah Rakyat (TANAH)
12. Kill The Bill
13. Malaysian For Beng Hock
14. Mama Bersih
15. Kelab Bangsar Utama
16. Radio Bangsar Utama (RABU)
17. Mahasiswa Keadilan Malaysia
18. Kumpulan Aktivis Mahasiswa Indipenden (KAMI)
19. Malaysia Youth and Students Democratic Movement (DEMA)
20. Indipendent Student Front (INSTEF)
21. University Malaya Association Of New Youth (UMANY)
22. Kuala Lumpur & Selangor Chinese Assembly Hall (KLSCAH)
23. Gabungan NGO Pengerang
24. Angkatan Pembebasan Bangsa (APB)
25. Gabungan Mahasiswa Islam seMalaysia (GAMIS)

26. Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independent (KAMI)

27. Pro-Mahasiswa Nasional Aksi Mahasiswa Peduli (AKSI)

28. Pertubuhan Kemajuan dan Kebajikan Rakyat Selangor (Pro-Rakyat)

29. Angkatan Rakyat Muda (ARM)

30. Saya Anak Bangsa Malaysia (SABM)

31. Unit Ehsan Malaysia
32. Anwar Ibrahim Club (AIC)
33. Agent of Change (AoC)
34. Revolusi Anak Muda Malaysia (RAMM)
35. Kami Anak Muda Menenatang Umno (K.A.M.U)
36. Gagasan Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu (MAMPAT)
37. Pertubuhan Kebajikan Rakyat Perlis (PKR Perlis)

38. Kumpulan Aktivis Media Independent (KAMI)
39. Gabungan NGO Kelantan
40. Solidariti Anak Bachok Daratkan Minyak (CABAR)

41. Majlis Permuafakatan Kampung Warisan KL/Selangor (MUAFAKAT)

42. Gabungan Profesional Menuntut Royalti, Hak Pendaratan Minyak dan Gas Ke Kelantan (ROYALTI)
43. Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu (MAMPAT)
44. Gabungan Menuntut Royalti Terengganu (R Terengganu)
45. Selamatkan Teluk Rubiah
46. Selamatkan Pantai Port Dickson
47. Selamatkan Pasar Payang
48. Jaringan Sepadu Rakyat Malaysia (SEPADU)
49. Angkatan Warga Aman Malaysia (Warga AMAN)‪
50. Malaysian Indians Progressive Association (MIPAS)‪
51. Federation of Malaysian Indian Organisation (PRIMA)‪
52. Malaysian Indians Transformation Action Team (MITRA)
53. Angkatan Nasional India Malaysia (AGNI)
54. Comuniti Front (CF) Seremban

HEBAT ! superhero die, tak lain tak bukan si Chegubard.  Terbaru bagi press conference jugak mangkuk ni sebut untuk didesak di adakan semula pilihanraya di 27 kawasan tanpa mengira logo parti.  Woi Chegubard,  27 kawasan tu memang Pakatan dah sebut dalam press statement.  Mesti lar BN lawan Pakatan.  Apela ke bangang nko ni.

Tapi kenapa tak nak disatukan Suara Rakyat 505 dengan Blackout 505 ???? Nah jawapannya sebab Chegubard nak glamour,  tak nak join dengan group Blackout 505, sana dah ramai otai-otai takut nanti program kene hijack plak. Nanti masuk sana sape pun tak kenal Chegubard sebagai main actor.  Jadi Chegubard lehanat tubuhkan satu lagi gabungan lain iaitu Suara Rakyat 505 pada 20 Mei 2013. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak TUIIIIIIIIIIIIIIIIIH SIAL dan dorang canang program dorang Sabtu ni (25 Mei 2013) kat Amcorp Mall.  Tujuan mangkuk-mangkuk ni buat program sendiri disebabkan mahu elak dilihat bersama program Blackout 505 (yang kepala ayunnya Anwar).

Kang abis la glamer kumpulan ni.  Hah MAT PK lupe nak ckp PSM (salah satu NGO dalam Suara Rakyat 505) ni pun bukan main bengang dengan Pakatan Rakyat.  Tak lain tak bukan pasal pilihanraya lar.  Janji letak pertandingan dua penjuru,  tapi masa pencalonan sudah jadi tiga penjuru.  Apa lagi PSM hangin lar.  Otai PSM dalam kumpulan ni tak lain tak bukan Arul Chelvan (otai selalu kalah dalam pilihanraya ! - MAT PK rasa baik la jangan bertanding lagi).

Pasal si Chegubard,  bukan nya MAT PK tak tau nko tu kalah kat Sungai Aceh sebab Pas kan. Bukan nko dengan wife nko ke kene tolak dengan orang Pas masa penamaan calon aritu.  Pas letak si PIAH sial kan kat sana.  Dan pada hari buang undi satu barung panas dibuka oleh Pas untuk tarek undi sokong si PIAH sial kan.  Itu pasal nko bengang dengan Pakatan.  Konon pejuangkan keadilan. Nko dengan Pakatan pun tak ngam.  Mana hala tuju Suara Rakyat 505? kenapa tidak bergabung? 

MAT PK tau lehanat Chegubard ni kejar populariti. Sama macam dulu la BARD ! Masa nko dengan Ezam Mohd Noor kan kat dalam ape jadah NGO tu GERAK ? Gerakan ReFormasi Anti Korupsi kan yang nko dulu perjuangkan. Aduhai brader masa tu MAT PK ada dekat jer dengan nko.  Punyala nko nak tunjuk hero dalam GERAK !

MACAM SIAL ini CHEGUBARD @ BADRUL HISHAM SHAHARIN @ MENGEJAR POPULARITI dalam memperjuangkan keadilan.  Bila MAT PK type-type ni,  rasanya nko ni spesis Anwar.  Tapi nko suka pondan haha beza sket dari Anwar. 

Huh,  MAT PK dah banyak maki, sekali lagi mintak maap. Tapi geram punya pasal. Geram pasal lakonan yang cuba dimimikkan oleh Chegubard / Arul Chelvan / kumpulan Suara Rakyat 505 ini kepada rakyat. Golongan muda mudah terikut sebabkan agenda perjuangan digembar-gemburkan kononnya perjuangkan keadilan dalam pilihanraya yang telus.  Tapi sebenarnya kamu-kamu sekalian tak boleh duduk semeja,  sebar fitnah,  racuni pemikiran rakyat umum & pembaca di internet,  ambil gambar / video lakonan dan kemudiannya laungkan perjuangan reformasi dan keadilan.  




Jijik sungguh permainan sekalian.  Jangan kamu ingat kami akan berdiam diri,  Orang-orang Melayu sedarlah, kamu diheret ke kumpulan yang jauh terpesong ! Pada Chegubard ! Datuk Seri Anwar Ibrahim ! Azmin Ali ! Rafizi Ramli ! Adam Adli (slalu main mesej kan2x dgn Anwar :) We know who u are brader! PSM ! PAS ! DAP dan semua sekutu-sekutu sial yang merosakkan Negara,  Agama dan Bangsa ! Kami akan tentang kamu habis-habisan dan perjuangan kali ini adalah kerana Allah S.W.T. !   

PADA DORANG YANG DINYATAKAN DI ATAS...LU PIKIRLA SENDIRIK ! AKU AKAN KERJAKAN KORANG CUKUP2X !!

Sunday, 19 May 2013

PENDEDAHAN EKSKLUSIF STRATEGI PSYWAR CYBERTROOPER PAKATAN HARAM!!!!! - VIDEO INSIDE

SALAM 1 MALAYSIA...

Mintak maaf penulisan MAT PK sebelum ni agak kasar...MAT PK mmg tgk hot giler dengan 'keyboad warrior' yang tak abis2 menabur fitnah di media sosial..hari nie MAT PK dah cool sikit.....Ok semalam MAT PK ade dedahkan berkaitan malaun2 yang suker sgt buat propaganda dekat laman sosial yang mana dorg nie sume lain tk bukan mmg sengaja nak menghasut dan menipu serta memutar belitkan fakta yang tk betul jadi betul....group2 nie mmg bahaya klu kite terpengaruh dengan hasutan dorg....

kekadang propaganda dorg nie boleh memecah belahkan bangsa kita sendiri walaupun ada kalangan dorg nie sesama melayu dan islam....tujuan dorg hanya satu nk menggulingkan kerajaan yang dipimpin oleh Perdana Menteri kita NAJIB TUN RAZAK (UMNO/BN) walaupun terpaksa mengorbankan bangsa melayu sendiri..dan yang nie la yang membuatkan MAT PK angin stu badan kalau ada org yg cuba nak melaga2kan melayu....minta maaf la bile MAT PK sudah nek hangin mmg ada la yang tak akan senang duduk..MT PK akan londehkan satu persatu sape malaun2 ni....

ok untuk entry hari nie MAT PK nak dedahkan strategi dan cara malaun2 yang bermaharajalela dekat media sosial yang menghasut, mengatur dan melancarkan serangan di laman-laman media sosial...klu di teliti strategi dorg tk ubah seperti Red Bean Army punya style....korang layan la video yag MAT PK buat kt bawah nie...korg sume baca dan paham ape yang cube malaun2 nie buat dan korg boleh nampak cara dorg nie kat laman media sosial...


MAT PK harap dengan mendedahan ekslusif nie korng sebar2kan la kat group2 yang sayangkan bangsa melayu kita.klu nak sebarkan dekat pembngkang pun MAT PK tk kesah..bgi dorg terkinje2 n berfikir yang cybertropper UMNO tk bodoh macam dorg....klu bukan bangsa melayu kita sendiri yang nak jaga siapa lagi...LU PIKIR LA SENDIRI!!!!!!!!!!....

p/s:
sikit masa lagi MAT PK akan dedahkan siapa SGP CyberTropper dan siapa Peyelidikan Gerak Saraf (PGS)....beware!!!!!!!!!!!!

- Berjuang Demi Bangsa Agama Dan Negara -

Wednesday, 15 May 2013

Mangkuk Berayun PSYWAR fitnah kat internet !

Salam 1 Malaysia !

MAT PK pening mikir hal sekarang,  macam-macam cerita kat internet.  Ada citer cemgini cemgitu buat kepala pening adalah.  Tapi yang MAT PK nampak ramai yang main wayang,   cerita kadang tu betul jadi tak betul,  cerita tak betul jadi betul.  Hah LU PIKIR LA SENDIRIK EK !  tapi kene pikir baik-baik saudara,  ini soal nampak remeh,  tapi menjadi penghasut kepada minda pembaca.

Tau tak saudara saper yang bermaharajalela kat internet? meh MAT PK kasi tau ! baik punya cerita,  ini jujur-jujur punya.  Mangkuk ayun berayun ni dah lama kat internet sebarkan cerita-cerita membongak.  MAT PK mau kasi pecah ini kumpulan berayun.  Meh tengok ni contoh kat fb,  blog,  twitter dan lain-lain yang sewaktu dengannya. 

Lehanat pertama (MAT PK amik dari  fb PAS Selangor)





Lehanat Kedua (MAT PK amik lagi dari Fb Pas Selangor) Macam sial dorang ni!






Hah tu baru sket MAT PK amik dari fb.  Ada yang paste gambar roti Gardenia kata harga naik,  tong gas naik,  harga elektrik naik cam sial jugak idea-idea dorang ni.  Nkorang tengok sape yang copy paste tu ! Yang atas ni baru mangkuk hayun PAS yang sebar diambil dari blog omakkau.blogspot.com.  Tentu sekarang ramai rakyat terpengaruh dengan pengundi hantu mengundi pada pilihanraya lepas kan ! Sebabnya gambar-gambar bangla, gambar bas, cebisan emel-emel yang dicopy paste dan dipaparkan kat fb,  blog, twitter dan lain-lain pastu send kat Presiden OBAMA la konon. Korang tak pikir ke modus operandinya sama!

Modus operandi senang jer,  dorang nak racun pemikiran pembaca.  Lagi-lagi yang senang kena kautim atau lain maksud rakyat yang mudah ditipu atau kata kurang hajornye diperbodohkan.  Ini tujuan dorang,  bende ni jadi viral (di spinkan / digembar gemburkan / dicanangkan) di internet.  MAT PK tak kesa kalau bende tu BETUL JUJUR tapi yang sialnya bendeni tak betul ! cilake lehanat mangkuk sial jugak Pas Selangor ni.  Orang Melayu perjuangkan Islam tapi perangai macam sial.  

MAT PK dapat info dan tau sape dalang-dalang sial sebalik sebaran modus operandi ni.  Korang penah dengar PGS ? SGP Cyber Army ? TAK SANGAT KAN,  tapi korang penah dengar kan RED BEAN ARMY ! Punyala banyak sekarang citer kat blog-blog kt mesia ni. Pada yang tak tau korang layan video ni ! Ini pendedahan salah seorang Ex RED BEAN ARMY iaitu kumpulan aka kuli batak / tukang karut internet / tukang sebar fitnah bagi parti lehanat DAP !

HAH layan ni ! kasi masuk minda tu betul-betul !






MAT PK citer bende penting kat video atas !  Group RED BEAN ARMY ni dah lama bertapak kat internet dah lebih 10 tahun,  cemana fake-fake fb yang didalangi oleh group lehanat RED BEAN ARMY DAP kemudian akan serang secara siber pada sesiapa saja orang Cina kat internet yang nak sokong kat BN dengan cacian,  makian,  ugutan dan pswar kaw-kaw punya untuk buat individu tu senyap kat intenet.  Hah dengar-dengar detail video kat atas,  MAT PK tak kesa korang MELAYU CINA INDIA KADAZAN MURUT MELANAU,  janji korang dengar betul-betul video kat atas !  MAT PK salute kat mamat ni berani dedahkan citer ni.

Pening kepala MAT PK bile dengar bende-bende ni,  sebabnya ramai rakyat Mesia ni yang cepat terpengaruh.  Baca kat fb,  trus percaya,  suri rumah kadang tu citer macam ahli politik,  dengar baca kat internet terus melompat ! hah trus cakap BN tak patut itu ini lar.  Tapi korang tau ker cerita disebaliknya !  

MAT PK rasa lepas ni akan trus aktif secara total kat net.  Lu siap macai-macai / pemfitnah / tukang karut cilake lehanat mangkuk-mangkuk ayun kat internet.  MAT PK tk kesah nko saper ! saper tabur fitnah,  MAT PK caras cukup-cukup ! KASI HANTAM KAW-KAW tapi HANTAM JUJUR KAW KAW!.  Lepas ni MAT PK nak dedah group mangkuk ayun lain kat internet. hah ni korang jangan terkejut group PAK AJI ramai ada penipu,  berlagak baik tapi lehanat tabur fitnah.  Kumpulan PAS yang macam RED BEAN ARMY dan mangkuk ayun ni namanya PGS iaitu lehanat Pasukan Penyelidikan Gerak Saraf PAS !  huh hebat aji. HAH adalagi sekor lagi SGP Cybertrooper (search google ada mangkuk ayun ni sket-sket info).  Konsep modus operandi lebih kurang sama la macam mangkuk RED BEAN tapi korang mesti nak kenal kan sape taiko-taiko aji dalam tu.  Nanti keh,  MAT PK banyak keje pening pala nak dedah mana satu,  nak kasi tau rakyat mesia saper lehanat besar kat dalam negara ni.

MAT PK hanya nak minda rakyat terbuka,  tak terus menilai, sebabnya ramai kat mesia nama je perjuangkan Islam tapi punyala teruk perangai.  DAP pulak lagi la lehanat,  racun baik punya pemikiran orang CINA untuk tak undi BN.  Alahai lemah MAT PK tengok,  orang MELAYU memang sekarang dah pecah.  Tapi ramai yang lagi sokong BN,  Alhamdulillah,  cuma dorang-dorang bley ke tahan kalau setiap ari kene racun kat internet. Silap-silap kalau yang atas meniti pagar tu,  mesti dah jatuh ke sana punya.  Jadi,  lepas ni MAT PK nak tanam azam,  mau kasi UBAH UBAH minda rakyat. Saper lehanat ! MAT PK CARAS.  MAT PK perlu bertindak demi Agama,  Bangsa dan Negara ! Tak semua boleh ubah tapi kalau dapat sikit perubahan pun MAT PK puas hati !

Nanti kan lagi lepas ni aka sambungan lehanat PGS dengan lehanat SGP.  MAT PK akan dedahkan demi untuk Agama,  Bangsa dan Negara Malaysia !  Huh Dasyat plak bunyinye !  Tapi saudara-saudara sekelian tolong baca dan fahamkan ini semua bukan POYO,  tapi realiti yang berlaku kat negara kita.

Sekian,  hah LU OLANG PIKIR LA SENDIRI BAIK-BAIK K !!!!!!!!!


p/s : MAT PK mintak maaf banyak caci maki kat atas ni tapi memang dah hilang sabar kat pemfitnah-pemfinah ni. LEPAS INI,  INI KALILAH MAT PK kasi CARAS ini mangkuk-mangkuk ayun ni !











Monday, 13 May 2013

PANAS!!!!: SURAT 5 JUTA PUNCA AZMIN ALI TAK JADI LETAK JAWATAN

SALAM 1 MALAYSIA...

pada jumaat lepas si Azmin Ali aka Drama King ade wat statement yang bgthu dier tk jadi kuar parti...hahaha....asal ko tetibe jer tk jdi kuar...???menjadi persoalan padahal beriye-iye sgt duk perli2 nuar kt twitter...kene pujuk ker??kene sogok ker?? atau kena ugut???

MAT PK betul2 rase tk puas hati sbb rakan MAT PK yang mmg rapat giler la dengan Azmin nie (sumber) bgthu si azmin mmg frust menonggeng ditolak bulat2 tuk jadi MB...dalam PC cover bagthu tk kemaruk sangat jawatan MB..hahaha nak tergelak bergolek2 MAT PK dengar...hakkkk puiiiii la...mulut jer ckp macm tu dalam hati kecewa bangat.....

tk sedap hati punya pasal MAT PK mula la kuarkan segala ilmu yang ada tuk selidik..selidik punya selidik nahhhh dpt dh sebab ape....hahaha...rupenye2 disebabkan surat kat bawah nie ha.....


patut la rupe-rupenye dah sign bon peribadi klu kuar parti kena bayar 5juta.....hahaha...tu la gi gatai tangan sign buat per....dah tk boleh nak letak jawatan walaupun dalam hati memberontak dengan nuar n the family....Dasyat betul PR nie siap de wat bon peribadi, nk tk nak kena sign la kang tk jadi ahli parlimen ngan ADUN...hahaha...yang wat surat nie bodo yang sign lagi bodo tk pikir masak2..ko ingat Pakatan Haram tu bgus sangat ker....main ugut2 plak....LU PIKIR LA SENDIRI!!!!!!!!!!!!!!!!..

p/s:
kalau betul2 la AZMIN ALI tu tk frust ngan Pakatan Haram abaikan je nk kena bayor 5juta...lepaskan jer kesemua jawatan dan adakan PRK kat GOMBAK ngan BUKIT ANTARABANGSA...lepas tu carik la keredahaan ALLAH..tpi sebelum tu kasi bongkar la dulu perangai si ALJUBURI tu....hahahaha....bgi semua rakyat tau....

Sunday, 12 May 2013

PKR LABEL HADI AWANG PENGKHIANAT....!!!!

SALAM 1 MALAYSIA....

betul la bagai di kata oleh sesetangah ahli Pakatan Haram terutamanya PKR yang hadi awang nie pengkhianat....tu la sekarang baru korg nak sedar...hadi awang tu bkan nye boleh pakai....padan muker korang...dalam urusan MB selangor pun hadi awang ni cube campur tangan tk mo PKR jadi MB tpi disebabkan tkut kat DAP terpaksa la akur...hahaha...

MAT PK nak share sikit video nie yang diupload dari salah satu blog pro-pembangkang dimana isi kandungan video tersebut berkenaan wawancara Setiausaha PAS Bera yang bertanding jadi calon bebas yang mana mengakui mendapat restu daripada hadi awang yang tidak menghalangnya daripada jadi calon bebas....Hahahaha....hadi cuba nak sabotaj calon PKR......mmg patut la digelar pengkhianat....PAS dengan PKR tk nak kerjasama tpi bile dgan DAP laju jer..siap boleh tawarkan gune lambang PAS masa PRU13 hari tu....


menurut sumber MAT PK, pemimpin PKR kat BERA dah panas dengan kenyataan setiausaha PAS  yang memburuk2kan PKR di Bera..so dorg nak minta penjelasan dripada hadi awang berkenaan perjumpaan sulit hadi dan pimpinan PAS kawasan Bera setelah penamaan calon...hahaha...menjawab ko hadi...

lgi satu BN/UMNO, DAP, PKR semua pecat malaun2 yang dari parti cuba untuk bertanding bebas..tpi kenapa tk PAS...calon bebas kt Bera tu sah2 de jawatan setiausaha PAS Bera tpi masih lagi kekal...tak berani ker nak pecat tkut ramai ahli keluar parti masuk BN ker..hahaha...tu tandanya PAS merestui calon Bebas...pe nak jadi dengan PAS nie semakin hari semakin rosak....nasib bek la golongan pro anwar banyak yang tumbang....pengundi dah sedar dengan dakyah songsang PAS nie...klu tk lagi rosak PAS...

p/s
PAS dalam PR teruk..elok bermusahabah diri...dulu PAS tak seteruk nie..elok2 memperjuangkan negara islam pi tukar negara berkebajikan.....LU PIKIR LA SENDIRI...!!!!!
MAT PK akan terus menyokong BN untuk terus kekal dalam pemerintahan....SAYANGI BN YAKINI PM....