Anwar allies :>

Anwar allies :>

Wednesday 12 February 2014

Parti Sosialis Malaysia (PSM) - > 2nd victim to Datuk Seri Anwar plot The Kajang Move !

Salam saudara sekalian,

Seperti yang dijanjikan MAT PK akan menceritakan apa yang berlaku dalam PSM (Parti Sosialis Malaysia) sendiri.  Maaf kerana lama tidak update blog,  masing-masing sibuk dengan kerja ke hulu ke hilir.  Tapi janji tetap janji,  umum telah ketahui kenyataan media PSM pada 12 Feb 2014, yang menjelaskan beberapa perkara mengenai Pilihanraya Kecil Kajang.

Kenyataan media telah disampaikan oleh Dr. Nasir Hashim (Pengerusi PSM - tapi kepala PSM sebenar adalah ARUL CHELVAN ! iaitu Setiausaha Agung PSM / Nasir hanya bertindak sebagai Puppet Master @ melayu jadi gundik parti berhaluan komunis !)  

Antara kenyataan utama PSM ialah :-

  1. PSM menyatakan tidak akan bertanding pada PRK Kajang dan menjelaskan ianya satu pembaziran wang rakyat.  PSM juga kutuk tindakan mantan Adun Kajang yang meletak jawatan tanpa sebab yang munasabah dan ianya adalah satu tindakan tidak berprinsip dan tidak beretika.
  2. PSM juga nyatakan terpulang pada rakyat Kajang untuk memilih samada Pakatan Rakyat ataupun Barisan Nasional pada pilihanraya nanti.
  3. PSM menjelaskan akan memberi fokus kepada Roadshow jelajah Semenanjung Malaysia untuk membawa isu-isu seperti bantahan cukai GST, perjanjian TPPA, pendidikan percuma dan perlaksanaan Akta Gaji Minima.
Murni sungguh perjuangan PSM,  tapi MAT PK nak detailkan lagi perbincangan dalaman nkorang. Punyala ramai pemimpin sealiran dengan PSM yang mengutuk Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang menggunakan politik kotor di Kajang ! Ramai yang nak ajar PKR dengan membuat undi protes pada pilihanraya nanti ! Golongan target PSM adalah dari kalangan orang muda seperti Khalid Ismath (Pegawai Mangkuk Tandas Khas kepada Islamic Renaissance Front (IRF) dan golongan muda yang rebel dan berani melakukan sesuatu yang di luar batasan undang-undang !

Pemimpin dan golongan seangkatan yang menyokong PSM merasakan mereka tertipu sekali lagi dengan tindakan PKR yang melanggar amanah rakyat dan melacurkan rakyat di Kajang ! Ramai pemimpin PSM yang berpendapat Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang opportunist, individual politics dan tidak rasional untuk bertanding di Kajang semata-mata untuk menyelesaikan masalah politik dalaman PKR sendiri.  Kesian MAT PK tengok,  orang PSM sendiri nampak aib dalam PKR sendiri.  Pada sesiapa yang tidak tahu apa yang berlaku sehingga menyebabkan Datuk Seri Mangkuk Tingat Anwar bertanding di Kajang,  sila rujuk artikel yang dikeluarkan blog ini bertajuk Real Story Behind Datuk Seri Anwar & The Kajang Move ! . 

Saranan MAT PK kepada Datuk Seri Mangkuk Tingkat Anwar ! lu dah banyak buat musuh mangkuk,  silap-silap lu masuk kubur nanti ! PSM sudah panas dan group Azmin pun MAT PK dengar dah lagi panas dan mau buat sabotaj nanti masa pilihanraya Kajang.  Lu memang mangkuk bertingkat-tingkat Anwar ! WOI PSM, nkorang ingat Anwar kesah ker pandangan korang, dengan PAS pun dorang lanyak nikan pulak PSM sekangkang cipan kat Kajang ! 

MAT PK pun ada dengar baru-baru ni PKR adakan mesyuarat biro politik pada 11 Feb 2014 di Merchant Square, ada Rafizi Ramli @ Taugay kata ramai penceramah kempen mangkuk Anwar asyik hentam kerajaan dalam isu nasional tapi yang peliknya tak bawa isu tempatan kat Kajang. Ape ke baghal punya strategi si Taugay ni.  Dan yang paling meletup ialah kehadiran orang dengar ceramah Anwar amat sedikit dan lagi bijaknya Anwar salahkan media tak meluas wawarkan program dia.  Apalar kebangang nko ni Anwar,  kempen belum start nkorang beria-ria ajak rakyat turun,  nko pemipin yang tak tahu malu,  ada penasihat kepala bisex macam nko dan yang paling bodoh cara nko nak selesaikan masalah dalaman si Azmin Ali dan Tan Sri Khalid Ibrahim melalui nko jadi MB Selangor ! Lahanat mangkuk,  kenapa nko tak reti ke buat perbincangan dengan dorang,  nko tak reti ke kawal budak-budak nkorang,  dan kenapa perlu heret rakyat Kajang hanya untuk selesaikan masalah dalaman PKR !

PS : MAT PK rasa Datuk Seri Mangkuk Tingkat Anwar perlu buat resipi satay baru kat Kajang untuk kempen pilihanraya ni.  Meh banjingan2x tukang sorak Anwar layan video ni ! Mesti ramai golongan LGBT pih kempen ceramah si Anwar ! Kahaaaaaaaaaaaaaaaaak Tuih lu punya kempen Anwar !



                                     





1 comment:

  1. TAK CUKUP TPENGETHAUAN TATABAHASA..............................KALAU TAK MANGKUK, MAKA TANDAS.
    HARAP PARA PEMBELA UMNO, JANGAN LUPA PERKASAKAN KEKUATAN BAHASA MALAYSIA.

    ReplyDelete