Anwar allies :>

Anwar allies :>

Tuesday 25 February 2014

Anwar si Penglipurlara ! Man of many faces

Salam saudara sekalian,

Lama juga Mat PK menyepi. Menyepi tapi berisi, belajar dengan tok guru di utara demi untuk kemudian hari.  Tapi Mat PK duk perati, si rafizi duk pulun jilat si Anwar.  Cuma yang kelakarnya si Faekah Husin duk melalak kutuk si Anwar. Jom di googlekan si Faekah twitter.  Meh tengok sini Mat PK  nak habaq.



Siap Faekah post link youtube .hentam si Anwar, kawan Mat PK dalam PKR habaq si Anwar mengamuk sampai bagi warning kat Tan Sri Khalid supaya control si Faekah. Ada banyak lagi si Faekah hantam si Anwar , sapa-sapa nak tengok jenguklah twitter Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor - https://twitter.com/faekah_qkn5.   Sedarlah orang-orang Melayu,  orang Cina jauh hanyut dibuai oleh DAP.  Orang Melayu perlu bijak fikir memilih sapa yang disokong,  janganlah terpedaya dengan manusia pelbagai wajah iaitu si Datuk Seri Anwar Ibrahim. 


Klip video yang dipost di twitter Faekah Husin 

Mat PK dengar cerita si Anwar nih mau pih Jepun lagi, haiya mau tunjuk pailang lar tuh untuk promote kat Kajang yang dia dah di unbar from entering Japan.  Puihhhhhhhhhhhhhh !  Anwar tak habis-habis suruh kuli batak dia macam si Rafizi Taugay, Rahim Ghouse dan setan jembalang yang sewaktu denganya untuk menyalak isu Konsensus Nasional @ Reconcilation dengan kerajaan.  Satu je nasihat dari Mat PK, jangan di bawak si Anwar berbincang ! Tun Dr. Mahathir juga telah melakukan kesilapan dengan memberi laluan si dia untuk memegang jawatan dalam kerajaan,  akhirnya terpaksa dibuang si mangkuk ni sebab kelakuan di luar tabie lebih teruk dari jembalang !

Terbaru hangat dipasaran gelap,  Pas dengan taikonya Datuk Seri Hadi Awang dengar kabarnya tengah dok bincang dengan KU LI @ Tengku Razaleigh untuk ditariknya dalam Pakatan Rakyat. Apasal tak bley tarik ke sokongan orang Melayu dalam Pas, sampai kebuloq nak tarik orang Umno dalam Pakatan. Razaleigh ni kadang tu Mat PK tengok macam si Anwar juga yang gila pangkat nak jadi Perdana Menteri,  tapi nasib baik Ku Li tak luar tabie ! Cuma Mat PK sarankan Ku Li jangan jadi KULI batak si Anwar ! Cukup-cukuplah Pas jadi menganguk dengan si Anwar,  janganlah ditambah dengan nko plak jadi kepala hangguk.  Mat PK dah kenal benar dengan si Cina pembantu peribadi si Ku Li ni,  dulu slalu duk deal dengan Anwar untuk bawa masuk Ku Li dalam geng PKR.



Ps : Meh Layan video di atas,  bentuk dalam kartun, walaupun melawak tapi ada makna. Klipnya pendek, kelakar tapi benar. Orang Melayu wajar fikir. Perlu kenal wajah Anwar yang sebenarnya !





No comments:

Post a Comment