Anwar allies :>

Anwar allies :>

Saturday 7 March 2015

PENDEDAHAN KEDUA - AGENDA KUMPULAN PENDESAK MENGHASUT JKKK DAN IMAM - SEBARKAN !

Salam saudara sekalian,
Sekali lagi kami dedahkan tentang perancangan akan datang kumpulan pendesak pembebasan PELIWAT NOMBOR 1 NEGARA - ANWAR IBRAHIM !

Di bawah adalah perancangan yang telah dibincangkan semasa Mesyuarat Biro Politik Bil 13/2 (17 Februari 2015).

DEMONSTRASI KEDUA KUMPULAN PENDESAK PEMBEBASAN PELIWAT NO. 1 NEGARA (1 MEI 2015)
  1. Kumpulan pendesak ini sedang merangka satu lagi demonstrasi besar-besaran pada 1 Mei 2015.  Demo akan dikepalai sekali lagi oleh si lahanat Rafizi Ramli, Cina celaka Tian Chua,  Shamsul Iskandar dan lain-lain keparat yang seangkatan dengannya.

  2. Kumpulan pendesak pembebasan Anwar memilih tarikh 1 Mei 2015 berdemonstrasi hanya untuk mendapatkan sokongan dari aktivis-aktivis dari Parti Sosialis Malaysia (PSM),  Jaringan Rakyat Tertindas (JERIT)  dan kumpulan-kumpulan ekstrimis lain-lain yang berkobar-kobar mahu menjahanamkan negara.

  3. Mereka tahu kumpulan-kumpulan yang berpaksikan komunis ini akan turun berdemo sekaligus menampakkan demonstrasi mendesak pembebasan peliwat nombor 1 negara akan dilihat hebat dan berjaya ! 

STRATEGI MENGHASUT,  MENYEBAR DAKYAH SONGSANG KES LIWAT 2 ANWAR IBRAHIM KEPADA KUMPULAN JKKK DAN IMAM
  1. Tidak cukup dengan itu,  kumpulan pendesak ini akan menggerakkan jentera parti mereka di Selangor,  Pulau Pinang dan Kelantan untuk bertemu dengan ketua-ketua Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) dan imam-imam untuk menghasut dan menanamkan pada pemikiran mereka bahawa Anwar Ibrahim telah difitnah buat kali kedua !

  2. Penugasan telah dibahagikan pada setiap negeri dan di kepalai ketua-ketua mangkuk ayun seperti di bawah :-

    a.  SELANGOR -  MAK LAMPIR SI ZURAIDA DAN  XAVIER JAYAKUMAR
    b.  PULAU PINANG - MOHD RASHID HASNON DAN MANSOR OTHMAN
    c.  KELANTAN - DATO' SAIFUDDIN NASUTION
STRATEGI PELIWAT NOMBOR 1 NEGARA - ANWAR IBRAHIM

Meskipun perhimpunan harini (7 Mac 2015)  digembar gemburkan berjaya oleh laman web Malaysiakini dan lain-lain laman web yang pro kepada puak ini,  tetapi walhal ianya jauh dari berjaya disebabkan tiadanya kepimpinan utama Pas seperti Datuk Seri Hadi Awang yang jelas tidak menyokong gerakan ini.

Kepimpinan utama Pas tidak menyokong gerakan ini disebabkan Anwar sendiri mempunyai perancangan untuk menjatuhkan Datuk Seri Hadi Awang melalui proksi Anwar pada pemilihan parti Pas pada Jun 2015.

Perancangan Anwar sebenarnya untuk dipenjarakan dan mewujudkan gerakan Reformasi 2.0 seperti yang telah dilakukannya pada tahun 1998. SKRIP LAPUK YANG SAMA DAN RAKYAT JANGAN MUDAH TERPENGARUH UNTUK KALI KEDUA !

PS : NANTIKAN PENDEDAHAN KAMI SETERUSNYA TENTANG ISI KANDUNGAN SURAT KELUARGA ANWAR KEPADA YANG DIPERTUAN AGONG UNTUK CUBA MELOBI DAN MERAYU DALAM MENUNTUT PEMBEBASAN PELIWAT NOMBOR 1 NEGARA - ANWAR IBRAHIM !

























  




5 comments:

  1. Hello, betul ke semua ni

    ReplyDelete
  2. Please think wisely friends!

    ReplyDelete
  3. Anonymous, apa yang disampaikan di sini adalah benar. Trima kasih.

    ReplyDelete
  4. Yang menjahanamkan negara ialah UMNO, yang merosakan negara ialah MELAYU UMNO bodoh

    ReplyDelete
  5. Tak betul saudara. ada ramai lagi yang menjahanamkan negara, salah satunya PKR juga, DAP memang sudah pasti. PAS pula jadi tunggangan kedua-dua parti ini :)

    ReplyDelete