Anwar allies :>

Anwar allies :>

Thursday 26 March 2015

SURAT JAHANAM CELAKA RAFIZI RAMLI MENGARAHKAN AHLI PARTI UNTUK MENYALAK BERDEMONSTRASI PADA 28 MAC 2015 !

Assalamualaikum & salam sejahtera saudara sekalian,

Sekali lagi kami dedahkan surat dari Pejabat Merchant Square yang ditandatangani oleh Rafizi Ramli mengarahkan rakyat turun berdemonstrasi pada 28 Mac 2015 ! 

Ke semua rencah digabungkan si Rafizi Ramli dengan desakan bantah perlaksanaan Good Service Tax (GST),  bantah Akta Hasutan dan paling utama ialah agenda peribadi pembebasan PELIWAT NOMBOR SATU NEGARA - ANWAR IBRAHIM !

Kalau dahulunya pada 7 Mac 2015,  Rafizi hanya meminta 20 orang dari setiap cabang (bahagian), tetapi salakan kali ini meminta kerahan dan mobilisasi ke semua anggota serta penyokong PKR untuk turun ke kemuncak demonstrasi !

Kami lihat rancangan kepala hotak Rafizi Ramli sengaja mahu memilih lokasi di Sogo, Kuala Lumpur kerana pada hari tersebut sememangnya ramai rakyat keluar untuk bersantai di bandar.  Walhal jika kamu meminta permit kebenaran untuk mengadakan perhimpunan di stadium ianya sudah pasti diluluskan tetapi sekali lagi rancangan bangsat kamu mahu mengheret rakyat lain turut sama dalam perjuangan jahanam kamu !

Saudara pembaca sekalian,  nilaikan perjuangan jahanam ini sengaja ditimbulkan untuk menimbulkan keadaan tidak tenteram sekaligus memberi tekanan dan imej buruk kepada kerajaan !






Kami minta Polis supaya ambil tindakan pertama kepada Rafizi Ramli sebelum perhimpunan diadakan ! Tangkap si bangsat ini dan dakwa si celaka ini di bawah Akta Hasutan !

Kepada Pemimpin PAS dan ahli-ahli PAS sila renung ke mana arah perjuangan Pakatan Rakyat.  JANGAN LAGI PAS menjadi kaldai bagi PKR setelah parti PAS sendiri dihina, dituduh dengan pelbagai tomahan apabila mahu melaksanakan hudud di Kelantan !





Rakyat dan khususnya orang-orang Melayu sekalian jangan kamu terpedaya dengan tipu helah kumpulan pendesak pembebasan PELIWAT NOMBOR SATU NEGARA - ANWAR IBRAHIM ! kerana mereka-mereka ini adalah perosak kepada AGAMA, BANGSA DAN NEGARA INI !

No comments:

Post a Comment