Anwar allies :>

Anwar allies :>

Friday 27 February 2015

PENDEDAHAN SURAT DALAMAN PKR - KERAHAN AHLI MENJAHANAMKAN NEGARA PADA 7 MAC 2015 !

Assalamualaikum saudara sekalian,

Lagi pendedahan dari Pejabat Merchant Square ! Surat dari pejabat kepala hangguk Rafizi Ramli mengenai kerahan ahli parti PKR untuk turun berdemonstrasi di SOGO pada 7 Mac 2015. Setiap Cabang (Bahagian) dipaksa untuk peruntukan seramai 20 ORANG DARI SETIAP CABANG untuk turun menyalak pada perhimpunan membebaskan PELIWAT NOMBOR 1 NEGARA - ANWAR IBRAHIM !

Saudara-saudara nilaikan betapa bangsatnya PKR mengerahkan jentera mereka untuk mewujudkan keadaan tidak tenteram di negara ini.  Kamu ingat ini negara kepala bapak kamu punya ! Ini negara Malaysia yang ada undang-undang yang perlu dipatuhi.  

Orang-orang Melayu khususnya jangan jadi kaldai bangsat kepada kerahan tenaga parti PKR. Kami minta supaya pihak Polis untuk mengambil tindakan kepada kepala hangguk Rafizi Ramli sebelum perhimpunan ini berlangsung.




KAMI MINTA UMUM (KHUSUSNYA ORANG MELAYU) PERLU SEDAR PKR TELAH TERPESONG JAUH DENGAN PERJUANGAN MEREKA UNTUK MEMBEBASKAN ANWAR IBRAHIM !



KAMI DARI MERCHANT SQUARE AKAN TERUS DEDAHKAN MAKLUMAT-MAKLUMAT DALAMAN PARTI PKR KEPADA UMUM UNTUK MEMBUKTIKAN PARTI INI ADALAH PARTI YANG BUKAN MEMPERJUANGKAN RAKYAT TETAPI SEBALIKNYA MENGHERET RAKYAT UNTUK MENJADI KELDAI TUNGGANGAN PELIWAT NOMBOR 1 NEGARA - ANWAR IBRAHIM !


No comments:

Post a Comment