Anwar allies :>

Anwar allies :>

Wednesday, 24 April 2013

BN TERUS KEKAL DI CAMERON HIGHLANDS..DAP TERSUNGKUR!!!!!

Salam 1Malaysia.....

ok cite Pasal PAS ngan PKR kt PENENG MAT PK dah cite....sekarang kite beralih plak ke PAHANG..nie pasal salah satu lagi parti komponen Pakatan Rakyat iaitu DAP...Menurut sumber MAT PK kat parlimen CAMERON HIGHLANDS (CH) yang boleh dikatakan kawasan panas la sebab BN letak Presiden MIC kat sane...lawan BN kt sana DAP dan ade la beberapa orang dri BEBAS...yang pasal BEBAS tu MAT PK tk mo cite...MAT PK nak fokus kat DAP nie...

DAP letak bekas anggota Parlimen TELUK INTAN, M.MANOGRAN yang berasal dari SELANGOR....hahaha....tak tau la  ape perancangan DAP letak mamat nie kt CH nie.....bile calon luar yang tetibe jadi calon kt CH nie ade la pemimin DAP yang dah lme bertapak kat situ rase tk puas hati sampai kena ugut bagai dan yang  tak puas hati tu plak bekas calon CH APPALASAMY a/l JATALIAH..siap bawak kaum keluarga nak gi serang orang kuat M.MANOHARAN...hahaha....same jer dorg ni dgn PAS dan PKR...bengap ayor....hahahaha....


korang bace la repot polis kat atas nie ha malas nak cite panjang......dan nilai la sendiri sikap dorg bile tak dicalonkan....mmg sebelum dari penaamaan calon lgi dorg dah bermasalah.....parti yang bermasalah jangan dibagi peluang untuk memerintah...nanti abis negara kucar kacir....jgan nanti menyesal jadi macam PULAU PINANG......HIDUP BN!!!!!!

No comments:

Post a Comment