Anwar allies :>

Anwar allies :>

Saturday 15 March 2014

KAJANG MOVE TO KAJANG PRISON !


Salam saudara sekalian,

Lama tak menulis, tapi banyak benda yang MAT PK dengaq, tapi sebelum itu MAT PK ucapkan taniah kepada Datuk Seri ANWAR IBRAHIM kerana memenangi anugerah keramat Adun Penjara Kajang untuk tempoh sepenggal. Calon pengganti PKR di Kajang pula adalah Datin Seri WAN AZIZAH,  hanyalah bayangan boneka kepada Datuk Seri ANWAR.


 

Tapi selepas sahaja Datuk Seri Anwar confirm bersalah,  ramai pula yang hendakkan kerusi Kajang,  salah sorangnya si mangkuk HEE LOY SIAN (Ahli Parlimen Petaling Jaya Selatan)  macam cilaka mintak supaya kerusi diberikan kepada calon orang CINA !. HEE juga membantah kerusi ini diberikan kepada Dr. WAN AZIZAH kerana rancangan tendang Tan Sri KHALID sudah kantui setengah jalan dan wajar diberikan kepada calon CINA dari PKR. Ini lah rupa paras si mangkuk HEE LOY SIAN.




ORIGINAL MASTERPLAN KAJANG MOVE !

Jika Datuk Seri ANWAR menang dalam kes liwat SAIFUL BUKHARI,  rancangan awalnya untuk mengugut Datuk Seri HADI AWANG dengan kes RM 2 juta oleh MOHD SHAMSUL. Dato' SAIFUDDIN NASUTION beri arahan kepada kuli batak PKR di Terengganu si ABDUL RAHMAN YUSOF untuk deal dengan Datuk Seri HADI AWANG.  Ugutan ditujukan kepada Datuk Seri HADI AWANG jika PAS tidak menyokong PKR di Kajang,  saman 2 juta akan diteruskan.  Tetapi jika Datuk Seri HADI AWANG sokong ANWAR di Kajang, maka saman akan digugurkan.

Jijik sungguh perancangan ANWAR,  dalam sesama kumpulan PAKATAN juga kamu mahu menikam dan pedajal.  Sedarlah orang-orang Melayu,  kamu diperbodohkan oleh individu bernama Datuk Seri ANWAR IBRAHIM.  
 

RAFIZI TAUGAY & JELAJAH REFORMASI !


Masterplan 
strategi Datuk Seri ANWAR IBRAHIM kini sedang giat dirancang oleh balaci-balaci PKR seperti RAFIZI TAUGAY dan RAHIM GHOUSE. Strategi dinamakan Jelajah Reformasi dan agenda perjuangan mahu memberi tekanan kepada kerajaan mengenai isu kes liwat SAIFUL BUKHARI.  MAT PK kesian isu kes Datuk Seri ANWAR hilang di mata umum disebabkan kes kehilangan pesawat MH 370. Program semata-mata dibuat untuk meningkatkan momentum rakyat untuk bangkit menetang kerajaan. MAT PK tengok tak habis-habis perangai si ANWAR yang hendakkan populariti ! Program Jelajah Reformasi dikhabarkan akan dibuat diseluruh negara bermula selepas selesainya PRK KAJANG hingga ke akhir bulan April 2014.

MAT PK seru agar rakyat berfikir semula dalam memilih bakal Adun untuk PRK Kajang. Ingat saudara-saudara sekalian,  apa yang diperjelaskan disini adalah perkara yang sebenar berlaku dalam PKR.  Datuk Seri ANWAR hanya mementingkan dirinya sendiri dan tidak memperjuangkan hak rakyat. Kajang Move hanya digerakan untuk menjatuhkan Tan Sri KHALID IBRAHIM dari memegang jawatan Menteri Besar Selangor. ANWAR terlalu angkuh hinggakan beliau yakin akan terlepas dari kes liwat SAIFUL BUKHARI, tetapi akhirnya tersungkur ke Kajang Prison !.

Fikir-fikirkanlah dan timbangkan dengan sedalam-dalamnya dalam memilih parti PKR dan PAKATAN RAKYAT untuk masa depan negara kita. Mat PK sisipkan ucapan keramat AZMIN ALI untuk renungan pembaca umum. Sekali lagi renungkanlah apa yang dicanangkan oleh pemimpin ini kepada rakyat di Kajang !

    

PS : MAT PK dengaq Datuk Seri ANWAR IBRAHIM kene kudis kat sebelah kanan dahi, dan di sebelah kiri dahi terkena jangkitan kurap ! Nasihat dari MAT PK ni lah bahana dok main touch & go dengan pelbagai bangsa dan negara. Renti-rentikanlah Latuk Seri ! 


1 comment:

  1. biar sekotor manapun, biar sejijik manapun tuduhan kepada anwar, majority rakyat masih undi PKR PR kerana rakyat tahu tuduhan itu hanya tuduhan yang anwar tak buat. lu pirkir la sendiri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete